Skravletråd August 2016

God morgen :) i dag er permisjonen min offisielt over, og mannen har tatt over! Så nå er han sjef over mini, får stå opp med ham på natta, og på morgenen slik jeg har gjort i nesten 10 måneder :D (må la han lide litt i starten)
God morgen!

Enig at han må få kjenne litt på det han å ;) Lykke til men første dag på jobb ;) Blir spennende for mannen også da :D

Ja det er lenge.. Da er det jo greit med litt spill å fordrive tiden med :) Hvordan er formen din?
Langt er du nå?
Med unntak av kynnere og bekkenløsning så er formen bra den :) kommet meg til 29+1
Hva med deg?

Det er så herlig med de skjønne lydene :) Men har dere plassen til januar eller må dere søke på nytt da?

Fult opp for dere denne mnd da skjønner jeg, og mye spennende som skjer :)
Vi takket nei til den plassen, står på venteliste i en annen bhg tror jeg. Står på to-do-lista mi å sende den bhg en mail og spørre...

Like greit å vente med bhg start ja!
Utrolig hvor tidlig de kan begynne i Norge.
Spennende når skolen begynner igjen denne mnd da :)
Det er vel nesten ikke mulig å begynne så tidlig.

Men vi søkte plass fra januar, men til fristen for hovedopptaket, så ble behandlet da. Og da hadde hun søakenpri i bhg mellomste går og fikk tilbud om plass. Vi kunne sikkert evt tatt den og betalt men ikke brukt den da. Vi ønsket helst en annen bhg pga logistikk og skolekrets bl.a, men vi får se hvor og når vi får henne inn.

Krav på plass har hun om et år fra i dag

Så nært, men for langt unna :-(
Nettopp og det er utrolig irriterende!
Orker ikke gå inn for å se om noen pokemon kommer hit heller når jeg ser alle stedene jeg kunne fått baller jeg nå behøver! :(

Oi det blir spennende Camilla :) Bhg bli nok bra for snuppa ;) Hvordan er nettene?
Bhg tror jeg blir veldig bra. Hun elsker unger :) og gleder meg til alle vennene hun får med tiden :)

Netterne er...dårlige. som vanlig. Inatt var det opp hver halvtime med våkninger og bare knøing nesten hele natt:/

Back
Topp