Skravletråd August 2016

God morgen:D
Fant bare denne jeg?
Holder det, men jeg startet en som heter "skravletråden for august" som ligger litt lenger nedpå sida.

Men det er nok å holde styr på i overgangen at noen fortsatt skravler i juli i noen dager til om vi ikke skal ha to for august

August

Lillesøster fikk tilbud om barnehageplass fra i dag. Her sitter hun i babysetet på tripptrappen og laget de lydene hun kan. Vokaler for det meste. Hun kan si pappa også, svært stolt når han ser på henne. Hun er syv mnd gammel. En baby

Jeg takket nei. Hun skal i bhg tidligst i januar.

Denne uken har jeg bursdag og senere i mnd har vår eldste sønn bursdag, før han begynner i tredje klasse.

Mellomste begynner som førskolejente i dag

August

Lillesøster fikk tilbud om barnehageplass fra i dag. Her sitter hun i babysetet på tripptrappen og laget de lydene hun kan. Vokaler for det meste. Hun kan si pappa også, svært stolt når han ser på henne. Hun er syv mnd gammel. En baby

Denne uken har jeg bursdag og senere i mnd har vår eldste sønn bursdag, før han begynner i tredje klasse.

Like greit å vente med bhg start ja!
Utrolig hvor tidlig de kan begynne i Norge.
Spennende når skolen begynner igjen denne mnd da :)

Nå sitter jeg på glukosebelastning, lurer på hvor glad lillebror blir etterhvert og kommer til å irritere meg grønn over at rett utenfor her er det tre pokestop jeg ikke får tatt utnytte av i to hele timer :p
Men skader vel ikke å spørre om jeg kan sitte der i de to timene jeg må ventet ;)

Nå sitter jeg på glukosebelastning, lurer på hvor glad lillebror blir etterhvert og kommer til å irritere meg grønn over at rett utenfor her er det tre pokestop jeg ikke får tatt utnytte av i to hele timer :p
Men skader vel ikke å spørre om jeg kan sitte der i de to timene jeg må ventet ;)
Så lenge du sitter i ro kan jeg ikke skjønne at det vil være et problem.

God morgen :) i dag er permisjonen min offisielt over, og mannen har tatt over! Så nå er han sjef over mini, får stå opp med ham på natta, og på morgenen slik jeg har gjort i nesten 10 måneder :D (må la han lide litt i starten)

Haha :p Du får sette han igang med noe husarbeid så skal du se at han blir stille kanskje :p Fikk du sett H&M reklamen? ;)
Haha jeg sendte han på trening :p
Jaa så den i går :D omg! Cathlyn Jenner ass ;) syns den var litt fancy jeg da.

August

Det er så herlig med de skjønne lydene :) Men har dere plassen til januar eller må dere søke på nytt da?

Fult opp for dere denne mnd da skjønner jeg, og mye spennende som skjer :)

Haha :D blitt avhengig du å? :p Lykke til med behandlingen ;)

Back
Topp