Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen1 aug allerede
mannen har fri i 2 uker til
![]()
August blir spennende for dereTiden går fort. 15 dager til barnehagestart. Tre uker til ny stilling på jobb inntrer. Spennende tider![]()
God morgenGod morgen
Ser det er 2 skravletråder.
Hvilken skal vi bruke?
Samme med søvnen her. Tror LJ har hatt mareritt inatt. Mye klyniking, ekstremt på rulling rundt og rundt. Våkning hver halvtimeFlott da henger jeg her.
Har det.
Fått litt lite søvn siden U har vært urolig, men det går bra
Den andre er lenger nede og laget av SaraGod morgen
Fant bare denne jeg?
Holder det, men jeg startet en som heter "skravletråden for august" som ligger litt lenger nedpå sida.God morgen
Fant bare denne jeg?
Det blir det absoluttAugust blir spennende for dere![]()
Ser ut som om dere valgte denneGod morgen
Ser det er 2 skravletråder.
Hvilken skal vi bruke?
Like greit å vente med bhg start ja!August
Lillesøster fikk tilbud om barnehageplass fra i dag. Her sitter hun i babysetet på tripptrappen og laget de lydene hun kan. Vokaler for det meste. Hun kan si pappa også, svært stolt når han ser på henne. Hun er syv mnd gammel. En baby
Jeg takket nei. Hun skal i bhg tidligst i januar.
Denne uken har jeg bursdag og senere i mnd har vår eldste sønn bursdag, før han begynner i tredje klasse.
Mellomste begynner som førskolejente i dag
Så lenge du sitter i ro kan jeg ikke skjønne at det vil være et problem.Nå sitter jeg på glukosebelastning, lurer på hvor glad lillebror blir etterhvert og kommer til å irritere meg grønn over at rett utenfor her er det tre pokestop jeg ikke får tatt utnytte av i to hele timer![]()
Men skader vel ikke å spørre om jeg kan sitte der i de to timene jeg må ventet![]()
ÅjaDet tror jeg ikke sjefen ville likt, er på jobb
Er ferdig med ferie for denne gang nåÅjaTenkte at du var hjemme
Ha en fin dag på jobb
![]()
Haha jeg sendte han på treningHahaDu får sette han igang med noe husarbeid så skal du se at han blir stille kanskje
Fikk du sett H&M reklamen?
![]()
Oi det blir spennende CamillaTiden går fort. 15 dager til barnehagestart. Tre uker til ny stilling på jobb inntrer. Spennende tider![]()
Det er så herlig med de skjønne lydeneAugust
Lillesøster fikk tilbud om barnehageplass fra i dag. Her sitter hun i babysetet på tripptrappen og laget de lydene hun kan. Vokaler for det meste. Hun kan si pappa også, svært stolt når han ser på henne. Hun er syv mnd gammel. En baby
Jeg takket nei. Hun skal i bhg tidligst i januar.
Denne uken har jeg bursdag og senere i mnd har vår eldste sønn bursdag, før han begynner i tredje klasse.
Mellomste begynner som førskolejente i dag
HahaNå sitter jeg på glukosebelastning, lurer på hvor glad lillebror blir etterhvert og kommer til å irritere meg grønn over at rett utenfor her er det tre pokestop jeg ikke får tatt utnytte av i to hele timer![]()
Men skader vel ikke å spørre om jeg kan sitte der i de to timene jeg må ventet![]()