Jeg er også alene

Da jeg bestemte meg 100% for å starte prosessen for litt over et år siden så sa jeg først ifra til hun jeg deler kontor med. Men vi har en avtale om å ikke spørre videre om ting, uten at parten det gjelder tar det opp først.
Jeg fortalte det til mine foreldre, som har vært med på prosessen. Og jeg fortalte det til to venninner kort tid etter at jeg hadde bestemt meg.
Nå som jeg var så heldig å lykkes på første forsøk med inseminasjon, var det kun mine foreldre som viste noe om at prosessen hadde startet, og de første 8-9 ukene.
Jeg laget en tosiders "hei tante" med bilde av kattene, og bilde fra UL (fra 8+3 hos Ullevål) på neste side til søsteren min.
Hun fikk det servert fra foreldrene mine ved frokostbordet i forrige uke (jeg mistenkte at det ville være litt vel mange følelser til at jeg orker det for tiden), og det er nesten umulig for meg å være nær min søster, uten at min niese er der. Hun har lovet å IKKE si noe til noe enda, inkludert sin datter. Min niese har ei venninne på SFO, som er datteren til ei kollega av meg. Så er greit at det ikke spres på jobben derfra
Jeg har noen kollegaer som jeg mistenker at har begynt å gjette det (magen min popper mer og mer, selv om kun 10+3). Men ingen har sagt noe enda
Jeg har TOUL først om 3 uker. Pga alder (39) vil jeg få NIPT-test med den. Så ser an om jeg klarer å skjule noenlundene frem til får bekreftet om det står bra til eller ei da