* Skravletråd - assistert befruktning *

Men nå må jo bare alle disse eggene våre gi slipp
 
Ja, avdelingssykepleieren vil jo ikke garantere noe, men håper på at de har plass. Jeg temper og tester. Vel, har ikke startet å teste ennå da jeg har null fruktbare tegn og tempen er fortsatt før EL lav. Føler at jeg må være ekstra påpasselig denne mnd iom jeg må ringe noen dager før jeg venter TR for å høre om jeg går plass.

Ja, skjønner at du venter litt med testing da. Temping holder vel om egget tyvstarter. :)

Krysser fingrene for at eggene løsner snarest nå!!!
 
Utdrikningslag er gøy, men det er ganske mye jobb som forlover. Flink du er! :D Skal dere lure henne eller har hun mistanke?
Ja, det er veldig mye jobb. Ihvertfall når det er én som liksom skal klage på alt...hehe:) Vi skal lure henne. Hun har heldigvis ingen anelse :) :)
 
Jeg som er helt BV avhengig trenger en skravletråd. :p

Vi skal på hytta i helgen, og jeg gleder meg! :D

Veldig bra med langhelg med aktiviteter når man egentlig er fryktelig utålmodig. Håper du snart får prøvesvaret.
Hihi ser den :D åå så kjekt med hyttetur i helgen, hytte er så koselig og idyllisk!! :D fikk svar i dag at de starter å analysere i dag og det vil ta 6 arbeidsdager :D woop! det er faktisk så at vi begge nærmest håper det slår ut, for da kan vi få kur og så går det forhåpentligvis mye bedre!! :) <3 lov å håpe og drømme :) <3
 
Jeg har fulgt T&T fra start. Ønsker meg t-skjorte, men har ikke vært på Live-show. Lurer på å kjøpe de nye phung-smykkene. ♥

Jeg må helt ærlig si at deres f*** holdning holder meg oppe mange ganger, de har hjulpet meg gjennom mye vanskelig. Jeg har hørt alle episoder. Tar det med i bilen eller når jeg vasker osv. Herlig! Noen ganger ler jeg så jeg griner.
 
Last edited:
Jeg har fulgt T&T fra start. Ønsker meg t-skjorte, men har ikke vært på Live-show. Lurer på å kjøpe de nye phung-smykkene. ♥

Jeg må helt ærlig si at deres f*** holdning holder meg oppe mange ganger, de har hjulpet meg gjennom mye vanskelig. Jeg har hørt alle episoder. Tar det med i bilen eller når jeg vasker osv. Herlig! Noen ganger ler jeg så jeg griner.
Samme her! Tidenes beste podkast. Den anbefales på det varmeste og hjelper definitivt på humøret!
 
Må sjekkes ut ;)

Burde man virkelig. De har en Facebook side også, dukker innimellom opp noe morsomt der og.. Og så har de en sommerspesial fra første året, som er en slags oppsummering. Jeg vil anbefale å høre den. Da vil en del brikker falle på plass med tanke på ord og uttrykk i podkasten.
 
Samme her! Tidenes beste podkast. Den anbefales på det varmeste og hjelper definitivt på humøret!

Ja. Det er helt nydelig. Det har skjedd noen ganger når jeg har hatt det med for å høre i bilen at jeg får så latterkrampe at det blir vanskelig å kjøre. Tårene spruter og jeg hikster. :p

Husker ikke helt hva som er favorittene mine. Jeg likte veldig godt da Sigrid fortalte om naboene, Karoli-famillien. Og så er det mange av barndomshistoriene til Lisa, som bare er helt ville. Haha... Og "Beklager å måtte sei det", "hoppetiss", "Gullkuken" (og at GK ble gjenkjent som Gullkuken ute på byen.)
 
Ja. Det er helt nydelig. Det har skjedd noen ganger når jeg har hatt det med for å høre i bilen at jeg får så latterkrampe at det blir vanskelig å kjøre. Tårene spruter og jeg hikster. :p

Husker ikke helt hva som er favorittene mine. Jeg likte veldig godt da Sigrid fortalte om naboene, Karoli-famillien. Og så er det mange av barndomshistoriene til Lisa, som bare er helt ville. Haha... Og "Beklager å måtte sei det", "hoppetiss", "Gullkuken" (og at GK ble gjenkjent som Gullkuken ute på byen.)
Nei, nå skal jeg lage meg druer til ESC!
 
Skal se ESC vi og nå:)
 
Vi og!
 
Heier på Sverige jeg.
 
Syns Belgia sin låt var drit kul :D
 
Back
Topp