* Skravletråd - assistert befruktning *

Kjekt med skravletråd. Jeg venter så på mensen, den skal lissom komme i dag, håper virkelig den gjør det, skal begynne på sprøyter på dag to eller tre, er sååå spent og nervøs, andre forsøk nå, gruer meg sykt til sprøyter morgen og kveld.. Bahhh... Veldig kjekt med sprøyteskrekk nå kjenner jeg ;/
Min mann satte sprøytene på meg :) Fin arbeidsfordeling synes jeg, og hjalp meg som har sprøyteskrekk. Noe å tenke på for dere?
 
Hmmmm.... Har ikke hatt graviditetstester i hus på over 1 år (ble så ufattelig lei meg hver gang jeg testa da vi prøvde på egenhånd).

Men nå, skal jeg jo snart forhåpentligvis sette inn egg!! :D
Så vurderer å bestille noen g-tester på nettet. Skal? Skal ikke? Og hvilken type?
 
Så fint med vår egen skravletråd :D :D i helgen skal jeg til Haugesund i 30 årsdag til min kusine gleder meg sånn, også besøker jeg i samme slengen en god venninne av meg det blir også kjekt, godt helgen har mange happenings når vi nå skal vente på at serum klinikken skal analysere prøven min fy kor spent eg e!! Også går helgen fort slik at vi kan dra på visning tirsdag og onsdag :D :D Har dere noen kjekke planer i helgen jenter?? :) :)
 
Hmmmm.... Har ikke hatt graviditetstester i hus på over 1 år (ble så ufattelig lei meg hver gang jeg testa da vi prøvde på egenhånd).

Men nå, skal jeg jo snart forhåpentligvis sette inn egg!! :D
Så vurderer å bestille noen g-tester på nettet. Skal? Skal ikke? Og hvilken type?

Ville hvert fall bestilt en CBD til å ha liggende. :D Jeg vet ikke hva slags tester du liker? Om du ikke vil ha så mange så kan du jo bestille 5 strimler og én CBD. Jeg liker www.billige-teste.dk Om du skriver 10billigeteste får du 10 % rabatt, og om du krysser av for at du ikke vil ha nyhetsbrev så kan du få en gratis g-strimmel om du sier ja takk til nyhetsbrev på neste side i bestillingen. :D Det gjør jeg hver gang. :p
 
Så fint med vår egen skravletråd :D :D i helgen skal jeg til Haugesund i 30 årsdag til min kusine gleder meg sånn, også besøker jeg i samme slengen en god venninne av meg det blir også kjekt, godt helgen har mange happenings når vi nå skal vente på at serum klinikken skal analysere prøven min fy kor spent eg e!! Også går helgen fort slik at vi kan dra på visning tirsdag og onsdag :D :D Har dere noen kjekke planer i helgen jenter?? :) :)

Jeg som er helt BV avhengig trenger en skravletråd. :p

Vi skal på hytta i helgen, og jeg gleder meg! :D

Veldig bra med langhelg med aktiviteter når man egentlig er fryktelig utålmodig. Håper du snart får prøvesvaret.
 
Ville hvert fall bestilt en CBD til å ha liggende. :D Jeg vet ikke hva slags tester du liker? Om du ikke vil ha så mange så kan du jo bestille 5 strimler og én CBD. Jeg liker www.billige-teste.dk Om du skriver 10billigeteste får du 10 % rabatt, og om du krysser av for at du ikke vil ha nyhetsbrev så kan du få en gratis g-strimmel om du sier ja takk til nyhetsbrev på neste side i bestillingen. :D Det gjør jeg hver gang. :p

Hehe! Takk for tips!! :D
Ja, tror jaggu jeg skal gjøre det. Slik at jeg kan tilfredsstille nysgjerrigheten når tiden er inne. Fortsatt rundt 3 uker til testing, men man må jo være føre var ;)
 
Hehe! Takk for tips!! :D
Ja, tror jaggu jeg skal gjøre det. Slik at jeg kan tilfredsstille nysgjerrigheten når tiden er inne. Fortsatt rundt 3 uker til testing, men man må jo være føre var ;)

Man må være føre var. :D Og akkurat på billigtester så er de nye tollreglene greie, for da kan man bestille litt mer enn før.
 
Man må være føre var. :D Og akkurat på billigtester så er de nye tollreglene greie, for da kan man bestille litt mer enn før.
Da er det bestilt! Koden funka og tipset for å få en gratis test funka også :D
Så da ligger det vel en del tester i postkassa i morgen eller overmorgen.
Føler det er så sprøtt å tenke på at jeg snart (kanskje) er gravid :D
 
Da er det bestilt! Koden funka og tipset for å få en gratis test funka også :D
Så da ligger det vel en del tester i postkassa i morgen eller overmorgen.
Føler det er så sprøtt å tenke på at jeg snart (kanskje) er gravid :D

Testetøsa kan triksene vet du. ;) :p Håper virkelig at du snart får positive tester nå. ♥

Og du kan melde deg av igjen nyhetsbrevet nå etter bestilling, så slipper du reklame om du ikke vil. ;) Ganske frekt, men sant. :p
 
Åh, nå er jeg helt utslitt!! Har vært på senteret og kjøpt inn diverse ting til utdrikningslag på lørdag. Jeg er forlover:) Også ble det jo litt til meg selv og da. Hihi:) Men fy fasan så vondt jeg har i magen altså. Litt bedre nå som jeg har lagt meg på sofaen, men lurer på om det ikke er den bukvæsken som har gjort at jeg bare eser ut...hehe:) Blir fullt fres i Oslo på lørdag ihvertfall! :) :) :) Veldig greit å ha noe å fokusere på:)
 
Åh, nå er jeg helt utslitt!! Har vært på senteret og kjøpt inn diverse ting til utdrikningslag på lørdag. Jeg er forlover:) Også ble det jo litt til meg selv og da. Hihi:) Men fy fasan så vondt jeg har i magen altså. Litt bedre nå som jeg har lagt meg på sofaen, men lurer på om det ikke er den bukvæsken som har gjort at jeg bare eser ut...hehe:) Blir fullt fres i Oslo på lørdag ihvertfall! :) :) :) Veldig greit å ha noe å fokusere på:)
så flink du er! Pass på å hvil deg, kroppen har vært gjennom mye de siste ukene. Og: til lykke som ruger, og som forlover! :)
 
Åh, nå er jeg helt utslitt!! Har vært på senteret og kjøpt inn diverse ting til utdrikningslag på lørdag. Jeg er forlover:) Også ble det jo litt til meg selv og da. Hihi:) Men fy fasan så vondt jeg har i magen altså. Litt bedre nå som jeg har lagt meg på sofaen, men lurer på om det ikke er den bukvæsken som har gjort at jeg bare eser ut...hehe:) Blir fullt fres i Oslo på lørdag ihvertfall! :) :) :) Veldig greit å ha noe å fokusere på:)

Utdrikningslag er gøy, men det er ganske mye jobb som forlover. Flink du er! :D Skal dere lure henne eller har hun mistanke?
 
Så bra at det er mange som vil være med å skravle! :D
jeg bedriver tiden min med jakten på den forsvunne eggløsning, har forstått det sånn at du gjør det samme. Makan til slitsomme greier. Er ekstremt slitsomt at disse kroppene våre plutselig skal krangle nå som alt liksom skal passe med datoer, sommer stengt ol...:confused:
 
jeg bedriver tiden min med jakten på den forsvunne eggløsning, har forstått det sånn at du gjør det samme. Makan til slitsomme greier. Er ekstremt slitsomt at disse kroppene våre plutselig skal krangle nå som alt liksom skal passe med datoer, sommer stengt ol...:confused:

Ja. :( Jeg er på CD 25 og har ikke hatt EL enda, men håper at det kanskje løsner i dag. Og begynner å få dårlig tid, for jeg skal jo helst få mensen i neste syklus før 10. juli om jeg skal rekke nesespray i juli. :eek: Jeg har aldri hatt EL etter CD 21 før. Verken etter MA, kjemisk eller p-pilleslutt. Selvfølgelig nå som jeg venter på første forsøk.

Håper du får EL sånn at du rekker det før stenging!!!!
 
Ja. :( Jeg er på CD 25 og har ikke hatt EL enda, men håper at det kanskje løsner i dag. Og begynner å få dårlig tid, for jeg skal jo helst få mensen i neste syklus før 10. juli om jeg skal rekke nesespray i juli. :eek: Jeg har aldri hatt EL etter CD 21 før. Verken etter MA, kjemisk eller p-pilleslutt. Selvfølgelig nå som jeg venter på første forsøk.

Håper du får EL sånn at du rekker det før stenging!!!!

Bah.. kjedelig!!! Er på cd 17 nå, uten tegn til noe som helst! Har aldri hatt den slik før, men har jo aldri mistet før heller.. så må jo regne med at syklusen kan endre seg etter både kjemisk og alle IVF hormonene. Jeg får nok TR før steningen, må bare håpe at de har tid til meg. De kan nemlig ikke gi noen garantier på plass. NÅ krysses det for at de seigmaga eggene skal slippes:arghh:
 
Bah.. kjedelig!!! Er på cd 17 nå, uten tegn til noe som helst! Har aldri hatt den slik før, men har jo aldri mistet før heller.. så må jo regne med at syklusen kan endre seg etter både kjemisk og alle IVF hormonene. Jeg får nok TR før steningen, må bare håpe at de har tid til meg. De kan nemlig ikke gi noen garantier på plass. NÅ krysses det for at de seigmaga eggene skal slippes:arghh:

Håper egget ditt kommer veldig raskt nå, og at det er plass til deg. :) Vi hører til på samme sted vi. Jeg har ikke fått lovet plass i august, men hun damen jeg snakket med på telefon ga langt på vei uttrykk for at det skulle gå greit bare jeg får ringt inn mensen. Så jeg blir veldig skuffet om jeg klarer nå å få mensen til riktig tid, men likevel ikke får august. :confused:

Litt for mye å tenke på med datoer og IVF og ferien deres kjenner jeg. :p Litt mye for stressede hormondamer.

Tester du etter EL, eller bare kjenner du etter symptomer?
 
Ja, avdelingssykepleieren vil jo ikke garantere noe, men håper på at de har plass. Jeg temper og tester. Vel, har ikke startet å teste ennå da jeg har null fruktbare tegn og tempen er fortsatt før EL lav. Føler at jeg må være ekstra påpasselig denne mnd iom jeg må ringe noen dager før jeg venter TR for å høre om jeg går plass.
 
Back
Topp