Okei, nå må jeg bare ha en plass å tømme tankene helt! Ingen som trenger å gi meg en tilbakemelding (om dere vil er det selvfølgelig lov), bare behøver en plass å skrive ned alt som surrer i hodet mitt
I 2016 gjennomgikk jeg IVF etter å ha fått beskjed om å slanke meg, og var derfor 90kg ved innsett av egg og ble gravid. Samtidig ble 2 blasto fryst ned.
Har kontaktet St. Olavs og informert om det, og skal ringe inn når mensen kommer om noen dager.
Men nå veier jeg 104kg og er derfor over deres bmi-grense. Det skrev jeg i papirene jeg fikk tilsendt fra de, så de har det notert et sted. Det jeg er redd for er at legen som har godkjent fryseforsøket ikke har fått med seg vekten, og derfor vil avbryte forsøket når jeg møter opp til første kontroll
Jeg har en bra livsstil, og veide 113kg i januar, så har gått ned mye allerede. Men er livredd for at det ikke er bra nok! Håper selvfølgelig at de ser bort ifra vekten, men er redd for at hvis de avbryter så bryter jeg helt sammen. Så går hver dag nå og ser for meg scenarioer i hodet. Har et håp om at det ikke er legen som utfører ultralyden, men bare en tekniker (hvis det er det det heter). Da er jeg redd for at de skal avbryte når jeg har innsett, men de har de allerede tint eggene så det hadde ihvertfall vært krise! Ååååh. Vil bare bli ferdig med det nå, så jeg kan slapp av!
Er også redd for at vi skal mislykkes, for ved en ny runde med IVF må jeg ihvertfall gå ned i vekt. Og da må jeg ned til minst 92kg. Det er 12kg det...
Puh! Da var ihvertfall tankene kommet ut. Så får vi se hva som skjer ved kontrollen om 2-3 uker