Skravletråd April18

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ser vi ikke har noen skravletråd? Kan være gøy å ha, så kan vi skravle om alt mulig vi har på hjertet [emoji38]

Håper alle har/har hatt en super helg?
Har dere funnet på noe gøy?
 
Skravletråd trengs alltid!
Bra helg. Nå baker jeg sukkerbrød for første gang. Håper det blir vellykket!
 
Arbeidshelg men sliter nå med kvalme [emoji40] blør mye neseblod og det hjelper ikke på kvalmen [emoji40] og skal på jobb om 3 timer [emoji37]
 
Skravletråd trengs alltid!
Bra helg. Nå baker jeg sukkerbrød for første gang. Håper det blir vellykket!
Så spennende :)
Legg gjerne ut bilde når det er ferdig :D
 
Den o store rydde dagen her, ikke den gøyeste søndagen sånn sett men fin dag uansett [emoji4]
Deilig når man er ferdig da :)
Her sitter jeg i bilen med en sovende 2-åring. Hun sovner KUN i bilen på dagtid [emoji14] hehe
Arbeidshelg men sliter nå med kvalme [emoji40] blør mye neseblod og det hjelper ikke på kvalmen [emoji40] og skal på jobb om 3 timer [emoji37]
Huff da, håper det går greit på jobb. Lang vakt eller?
 
Jeg er så lykkelig for jeg fikk hvile litt mens mini hvilte! Og når han våknet så tok mannen mini så jeg fikk hvile 1 time til[emoji173]️[emoji173]️
 
Har hatt litt feber og vært litt sliten, men sånn var det sist jeg oppdaga at jeg var gravid også. Vi rydder og pakker ut etter flytting, masse igjen men det meste er på plass. Prøver å plassere bøker i hylle nå, ikke lett altså!

God bedring niomi88!
 
Har hatt litt feber og vært litt sliten, men sånn var det sist jeg oppdaga at jeg var gravid også. Vi rydder og pakker ut etter flytting, masse igjen men det meste er på plass. Prøver å plassere bøker i hylle nå, ikke lett altså!

God bedring niomi88!
Tusen takk snippsnappsnuppa [emoji173]
 
Skal jobbe 14.45 - 22.30, men bestemte meg til å ringe jobben og si at jeg ikke kommer. Slik at dem har mulighet til å få tak i andre.
Kanskje greit når man er i så dårlig form. Håper den kommer seg snart [emoji173]
 
Har hatt litt feber og vært litt sliten, men sånn var det sist jeg oppdaga at jeg var gravid også. Vi rydder og pakker ut etter flytting, masse igjen men det meste er på plass. Prøver å plassere bøker i hylle nå, ikke lett altså!

God bedring niomi88!

Håper du får muligheten til å slappe av litt i kveld da? :)
 
Vi fikk babystol, vippestol, barnesete og bæremeis av en kompis som visste vi prøvde. [emoji5] [emoji7] Han fikk vite om graviditeten i dag da[emoji2]
 
Vi fikk babystol, vippestol, barnesete og bæremeis av en kompis som visste vi prøvde. [emoji5] [emoji7] Han fikk vite om graviditeten i dag da[emoji2]
Så deilig å slippe å tenke på det da :)
Her har vi alt + litt til fra de 2 andre barna
 
Håper du får muligheten til å slappe av litt i kveld da? :)
Ja, stakk av på kafé med ei venninne og strikka noen timer, fikk lurt inn en kjapp gåtur og så det hjelper. Gutta hadde dratt til byen og spist is på brygga så ikke synd på dem heller. Nå er det sofaen før senga.

Har du hatt ei fin helg da?
 
Back
Topp