Det er det. Hvilken rase er han?Ja. Han er 10 år gammel neste mnd. Og det blir vel noen hundeår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det. Hvilken rase er han?Ja. Han er 10 år gammel neste mnd. Og det blir vel noen hundeår
Stemmer det. Hjelper veldig på at hun sover i egen seng før vi legger oss. Alltid så redd for hun rullet ut av vår seng (selv om den stå4 inntil veggen og sånn) eller rullet rundt i sengen. Fastere madrass i hennes seng. Samt mindre plass.Nei, og de havner alltids i egen seng da de er klare for det[emoji4]
Vår skulle blitt 15 i sommer.Ja. Han er 10 år gammel neste mnd. Og det blir vel noen hundeår
Fikk du bestemt deg?Hm, klarer ikke bestemme meg for om jeg skal lage tomatsuppe eller blomkålsuppe i kveld..
Så tristVår skulle blitt 15 i sommer.
Men vi måtte avlive henne før påske desverre.
Alderen tynget for mye. For mange ting som pekte på at det ikke var et verdig liv lenger

Ja, ble blomkål, og glad er jeg for detFikk du bestemt deg?
10 innlegg til
DET er noe av det jeg savner aller mest, de magiske puppene[emoji28]
Så tristet ekstra familiemedlem det der.
Vi har fått sjekket han hos dyrlege men må sjekke igjen om det ikke blir bedre. Når han ikke tigget mat ved frokost idag ble jeg bekymret. Men han fikk rester av Kinamat og var i himmelen så alt ok![]()
Det hjelper en hel del det[emoji4] her sovna storesøster alltid i sin egen seng også endte hu oppi senga ved første amming. Da vi stort sett bare kobla på og sovna igjen begge to[emoji4]Stemmer det. Hjelper veldig på at hun sover i egen seng før vi legger oss. Alltid så redd for hun rullet ut av vår seng (selv om den stå4 inntil veggen og sånn) eller rullet rundt i sengen. Fastere madrass i hennes seng. Samt mindre plass.
Det er så vondt da det må gjøres, men noen ganger må man bare.Vår skulle blitt 15 i sommer.
Men vi måtte avlive henne før påske desverre.
Alderen tynget for mye. For mange ting som pekte på at det ikke var et verdig liv lenger
Vår kunne ikke få pølse eller kinamatPrøv å gi han litt pølse[emoji177] får håpe det ikke er noe galt med hab. Man blir så ufattelig glad i de dyrene
Det var vondt ja, men rettDet er så vondt da det må gjøres, men noen ganger må man bare.
Jeg har i alle fall fri.Har alle dere fritt i morgen eller er det noen sånn som meg som skal jobbe?
Vår kunne ikke få pølse eller kinamat
En ting er at hun de siste par årene var på fetterdusett diett (vi koste oss med å gi henne delta sticks og andre godbiter når det var klart at hun skulle avlives. De siste dagene fill hun mye kos)
Men den sensitive magen.... Hun krabba ei grillpølser den dagen vi fikk henne (hun var 7 år da) og hadde diaré i flere dager...
Nesten 15Ååå stakkars![emoji30] hvor gammel ble hun?
Det er det. Har heldigvis gått bra uten til nå, har en veldig rolig baby. Men vet av erfaring at det kommer perioder som er vanskeligere enn andre og da var puppen god å ha.Det er kjekt å ha ja![]()
Godt tipsPrøv å gi han litt pølse[emoji177] får håpe det ikke er noe galt med hab. Man blir så ufattelig glad i de dyrene