Skravletråd April

Nei, og de havner alltids i egen seng da de er klare for det[emoji4]
Stemmer det. Hjelper veldig på at hun sover i egen seng før vi legger oss. Alltid så redd for hun rullet ut av vår seng (selv om den stå4 inntil veggen og sånn) eller rullet rundt i sengen. Fastere madrass i hennes seng. Samt mindre plass.

Sånn .deadline junkie.

Skattemeldingen er gjennomgått.

Jeg så gjennom den da den kom og den så grei ut. Snakket gjennom den med mannen nå for å sjekke
Han har begge bilene. Fint, for jeg har ingen. Han har hele lånet .dvs, alle rentene for jeg har fått overført 1,7 i negativ formue.
Vi har halve huset hver og halve barnefradraget hver. Lønna stemmer trolig og annet som burde være med er der.

Fint. Derved gjør jeg ikke noe med den. Og det fine er at selv om jeg får igjen mest så er der bare drøyt hundrelappen mer enn ham :-)

Ja. Han er 10 år gammel neste mnd. Og det blir vel noen hundeår
Vår skulle blitt 15 i sommer.
Men vi måtte avlive henne før påske desverre.
Alderen tynget for mye. For mange ting som pekte på at det ikke var et verdig liv lenger

Alderen tynget for mye. For mange ting som pekte på at det ikke var et verdig liv lenger
Så trist :( et ekstra familiemedlem det der.

Vi har fått sjekket han hos dyrlege men må sjekke igjen om det ikke blir bedre. Når han ikke tigget mat ved frokost idag ble jeg bekymret. Men han fikk rester av Kinamat og var i himmelen så alt ok :hilarious:

Så trist :( et ekstra familiemedlem det der.

Vi har fått sjekket han hos dyrlege men må sjekke igjen om det ikke blir bedre. Når han ikke tigget mat ved frokost idag ble jeg bekymret. Men han fikk rester av Kinamat og var i himmelen så alt ok :hilarious:

Prøv å gi han litt pølse[emoji177] får håpe det ikke er noe galt med hab. Man blir så ufattelig glad i de dyrene

Stemmer det. Hjelper veldig på at hun sover i egen seng før vi legger oss. Alltid så redd for hun rullet ut av vår seng (selv om den stå4 inntil veggen og sånn) eller rullet rundt i sengen. Fastere madrass i hennes seng. Samt mindre plass.
Det hjelper en hel del det[emoji4] her sovna storesøster alltid i sin egen seng også endte hu oppi senga ved første amming. Da vi stort sett bare kobla på og sovna igjen begge to[emoji4]

Det er så vondt da det må gjøres, men noen ganger må man bare.

Prøv å gi han litt pølse[emoji177] får håpe det ikke er noe galt med hab. Man blir så ufattelig glad i de dyrene
Vår kunne ikke få pølse eller kinamat

En ting er at hun de siste par årene var på fetterdusett diett (vi koste oss med å gi henne delta sticks og andre godbiter når det var klart at hun skulle avlives. De siste dagene fill hun mye kos)
Men den sensitive magen.... Hun krabba ei grillpølser den dagen vi fikk henne (hun var 7 år da) og hadde diaré i flere dager...

Vår kunne ikke få pølse eller kinamat

En ting er at hun de siste par årene var på fetterdusett diett (vi koste oss med å gi henne delta sticks og andre godbiter når det var klart at hun skulle avlives. De siste dagene fill hun mye kos)
Men den sensitive magen.... Hun krabba ei grillpølser den dagen vi fikk henne (hun var 7 år da) og hadde diaré i flere dager...

Ååå stakkars![emoji30] hvor gammel ble hun?

Back
Topp