Skravletråd April

Var veldig plaget før selv, 5-7 dager i uken med migrene.
Bruker Cataflam kombinert med 1-2 piller paracett.
Etter jeg reduserte inntaket av karbohydrater har jeg bare 3-6 anfall i måneden :)
Har liksom redusert seg selv etter slankeoperasjonen den matveien og hva jeg får i meg. Men har fibromyalgi og tinnitus også. Så hjelper liksom ikke akkurat.

har bare mens termin så langt 17. desember :) Gleder meg veldig <3

Så heldig som har 3 stykk <3
Kanskje det blir bursdagen til frøkna (vår mellomste), hun har bursdag 16. desember :P

Veldig herlig med 3 :)

Trinnitus det er slik lyd i øret som høres ut som en høyfrekvent versjon at et godt gammeldags modem ikke sant?
For meg høres det ut som når NRK var ferdig for dagen før i tida [emoji23] Konstant. Fryktelig. Har fått høytallere i puta mi med støylyd i for å prøve å sove med da. De hjelper litt da. Men jeg tåler lite og jeg sover crappy som bare det. Hjelper lite at mannen snorker da.

Hmmm. 1700 kr for videokonsultasjon, da er det ikke bare bare å ta en kjapp samtale på Skype nei.

Sånn i teorien skal jeg opp meg ungene i morgen, men.... kjenner jeg mannen rett vil det ikke skje....
Etter planen skal jeg sove lenge, men siden jeg kjenner datteren min og meg selv, der skjer nok ikke

Jeg er våken
Hun sovnet faktisk igjen etter koseamming. Hun er snart våken igjen. Mannen sover. Og jeg kommer til å stå opp med henne.

Blæ! Jeg vil sove
Jeg mistet evnen til å sove lenger enn litt etter seks en eller annen gang i løpet av de siste årene...

Tja, det stoppet litt opp etter at hun glemte medisin på onsdag da jeg kom hjem. Har fortsatt som vanlig deretter og det kommer jo it noe. Men plaget er hun.

Har time på sykehuset i slutten av mai

Håper det snart går seg til[emoji4]

Back
Topp