Prøver å holde meg til 7-8 dpo.4 DPO er kanskje litt tidlig ja.
Hvor tidlig begynner du å teste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å holde meg til 7-8 dpo.4 DPO er kanskje litt tidlig ja.
Hvor tidlig begynner du å teste?
Håper det er positivthaha... Selv om jeg bare er 4 dpo.
Høres fryktelig kjent ut, masse lykke til.Prøver å holde meg til 7-8 dpo.
TakkJeg begynte sånn noen dager etter eggløsning, men visste ikke at jeg var gravid da. Kan være tilfeldig, kan være noe. Krysser fingrene![]()
7 mnd. Er i Pp6 nå. Hoppet over sist EL.Høres fryktelig kjent ut, masse lykke til.
Hvor mange måneder er det dere har prøvd nå?
Regner med dere begynner å bli utålmodige nå.7 mnd. Er i Pp6 nå. Hoppet over sist EL.
Ja. EgentligGod Lørdag flotte damer[emoji173] Har dere det bra?![]()
Nei, vi drar aldri til Sverige på shopping nettopp fordi vi bor på VestlandetGod morgen folkens! Ett spørsmål... Hadde dere orket å kjøre til Sverige i natt (8-9 timer) , shoppet i 4-5 timer for så å Kjøre tilbake?
Så braJa. EgentligVæret er fint. Litt vond i hodet bare. Men det er normalen for meg [emoji56]
Du da?
Nei, og vi kan ikke stoppe hver gang hun skriker heller for da kommer vi oss ikke hjem![]()
Det er jo bare en liten finger ^^
Men i dag er hevelsen endelig gått ned litt, så da regner jeg med at det går over av seg selv. Må jo passe på I forhold til blodforgiftning visstnok, men det ser ikke ut som det vil bli et problem.
Neeeeei. Jeg har en tremenning i Amerika. Og mamma har en barnløs onkel som døde og derved etterlater seg arv som skal deles på slekta, men det er nok ikke noe å bli rik av noe noen av de ti arvingene eller arvingene etter de ti arvingene rett nok. Siden den barnløse onkler var siste i søskenflokken. (du husket kanskje undersøkelsene jeg bedrev i vinter for å få kontaktinformasjon nettopp på den amerikanske grenen av slekta?)
Så med mindre lottoen slår til blir det nok å fortsette å jobbe i 30-40 år til...
Takk
Fått antibiotika nå
Hurra for helg
Jobb, så måtte jeg reise med Kb til legen å så på jobb igjen.
Kom hjem til nyvasket hus , flinke mannen
Der var du, gratulerer med dagenHåper det funker fort[emoji173]️