Veldig glad i min bunad ogsåHelt sant...
Men det må til, og jeg gleder meg til å gå i bunaden, det er så fint! ,![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig glad i min bunad ogsåHelt sant...
Men det må til, og jeg gleder meg til å gå i bunaden, det er så fint! ,![]()
Derfor jeg er så usikkerHadde kommet helt an på hva det var. Om det bare var vanlig grensehandel så hadde jeg ikke gjort det.
Skal til byen snart. Min kjære løper BCM i dagLitt usikker enda
Rolig iallefall. Konfirmasjon i morgeb såder da?
Det kan du endreJeg kjøpte noen småting på extra leker på nett i dag. Fylte inn informasjonen og sendte bestilling. Så fikk jeg sms fra pappa, han lurte på om jeg hadde bestilt noe for han hadde fått beskjed om at han ville få en pakke tilsendt fra extra leker. Hallo da! Jeg har brukt hans adresse et par ganger til bestilling på nett, og nå blir det visst hans adresse uansett hva jeg gjør![]()
Nei det hadde jeg ikkeGod morgen folkens! Ett spørsmål... Hadde dere orket å kjøre til Sverige i natt (8-9 timer) , shoppet i 4-5 timer for så å Kjøre tilbake?
God morgenGod morgen![]()
Venter på noen svarHvorfor ikke?
God morgenGod morgen![]()
Fått litt pakket du også jaFikk i går fra sportamore,zalando ,babyshop og boozt! Wee![]()
Fikk i går fra sportamore,zalando ,babyshop og boozt! Wee![]()
Det skulle vi vært i neste helg men den ble utsattGod morgen!
På tide å stryke bunadsskjorter idag, til dåp i morgen![]()
![]()
På ingen måte. Med mindre dere kan bytte på å kjøre/sove?God morgen folkens! Ett spørsmål... Hadde dere orket å kjøre til Sverige i natt (8-9 timer) , shoppet i 4-5 timer for så å Kjøre tilbake?
Å kjedelig!!
Men høres ut som dere får en fin dag da![]()
Derfor jeg er så usikker![]()
Åhh gøy daSkal til byen snart. Min kjære løper BCM i dag![]()
Står til?God morgen
Skal i dag?God morgen
Veldig mye gøyHøres ut som det kunne vært mye spennende inni dem ja.