Jaja, billigere enn Europris.Ja,kostet 119,- orket ikke IKEA på en fredag med en liten sliten krevende frøken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, billigere enn Europris.Ja,kostet 119,- orket ikke IKEA på en fredag med en liten sliten krevende frøken![]()
HeheHmm. Jeg og mannen googlet på hver våre ting som sånnsett fort havnet på ca samme budsjett....
Han ser etter pc, med litt gode spesifikasjoner .
Jeg ser etter ferie...
Nei, mente Europris sine kostet 119,- vet ikke hva IKEA sine koster. Men Europris hadde flere typer, noen kostet 169 og så for mine øyne helt like ut.Jaja, billigere enn Europris.
Da er det lov5 døgn
4 flyturer
4 netter på hotell
2 forskjellige hotell
2 eksamener
1 heldagsarbeidsmøte
Har jeg lov til å være sliten nå?
Hmm... Rart de var så mye dyrere her...Nei, mente Europris sine kostet 119,- vet ikke hva IKEA sine koster. Men Europris hadde flere typer, noen kostet 169 og så for mine øyne helt like ut.
Spørs på hva da?![]()
Dro til Molde på mandag ettermiddag siden det var eksamenssamling tirsdag - torsdag.Da er det lovflinke deg!
Litt av en melkerute gitt!Dro til Molde på mandag ettermiddag siden det var eksamenssamling tirsdag - torsdag.
Og så var det jobben da, den ga meg heldagsmøte/workshop i Trondheim på fredag.
Fly Molde - Trondheim, vel da må jeg mellomlange på Gardermoen og skifte fly...
Ja.. men hadde de flere forskjellige der og?Hmm... Rart de var så mye dyrere her...
Ja. Og er sikker på de største var over 200,-Ja.. men hadde de flere forskjellige der og?
Var de største 55 l ?Ja. Og er sikker på de største var over 200,-
Hmm... Trodde det. De har vell ikke så veldig mye større, eller?Var de største 55 l ?
Næh ,tror ikke detHmm... Trodde det. De har vell ikke så veldig mye større, eller?
Merkelig...Næh ,tror ikke det
Men sjekk om det er de billige typene og ikke den å andre serien som var dyrere, du har sett påMerkelig...
God nattLeggetid... Ble plutselig fryktelig svimmel. God natt damer! Snakkes i morgen![]()
Det gidder jeg ikke å gjøre endaLille sover i senga. Det skal jeg og skyndte meg å gjøre nå. God natt