Skravletråd April

Det er gyldig fravær[emoji28]
Godt å høre.

Må gjøre det i dag også.

Og sende en mail til lærer. Igjen. Samme gamle remsa. Samme som skjer. Samme ungene. Forteller ikke til de voksne for "de gjør jo ingenting likevel"
(det er ikke sant. Det gjøres ting. Det bsre hjelper ikke helt)

Hodepine I dag :(
Merket at den kom i går, men trodde jeg kunne sove den vekk. Den gang ei. Det er ikke så ille tror jeg ikke, men jeg har ikke stått opp enda så det er vanskelig å si. Lillejenta ligger tvers over brystet mitt og sover, med en pupp I munnen ^^

Hodepine I dag :(
Merket at den kom i går, men trodde jeg kunne sove den vekk. Den gang ei. Det er ikke så ille tror jeg ikke, men jeg har ikke stått opp enda så det er vanskelig å si. Lillejenta ligger tvers over brystet mitt og sover, med en pupp I munnen ^^
Håpe det slipper snart!

Gjøre litt husarbeid og slappe av [emoji4]
Enn du da?

Må legge bort klær ser jeg, men sånn ellers så ser det ut til at jeg får barnefri på dagen (pappaen har pappaperm :D ) og da skal jeg bare slappe heeeelt av :D Det blir godt! :D

Må legge bort klær ser jeg, men sånn ellers så ser det ut til at jeg får barnefri på dagen (pappaen har pappaperm :D ) og da skal jeg bare slappe heeeelt av :D Det blir godt! :D
Det høres ikke akkurat feil ut [emoji4] Kos deg masse med avslapping [emoji4]

Det høres ikke akkurat feil ut [emoji4] Kos deg masse med avslapping [emoji4]

Takk :D
Lillejenta er et plaster og vi ammer døgnet rundt, så det er godt å få være litt alene av og til :)
Samtidig så elsker jeg å få være den personen hun trenger mest, det er jo et privilegium :)

Herlig da :D Hva i alle dager skal du gjøre med all denne fritiden da? :o

Huff, ble redd nå! Fikk et brev om at Nav kan redusere uføretrygden min fordi de tror den vil overstige en viss sum. Men jeg ser at det kun gjelder mammapermisjonen min, og den er ferdi utbetalt og ingenting ellers kommer inn. Jeg er trygg :D

Huff, ble redd nå! Fikk et brev om at Nav kan redusere uføretrygden min fordi de tror den vil overstige en viss sum. Men jeg ser at det kun gjelder mammapermisjonen min, og den er ferdi utbetalt og ingenting ellers kommer inn. Jeg er trygg :D
Ah. Rett før jeg holdt pusten her gitt [emoji15][emoji23] Bra da !

Back
Topp