Meget mulig... Biter jeg og!Aner ikke, den bare dukket opp. Mannen min mener at det er fordi jeg biter negler![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meget mulig... Biter jeg og!Aner ikke, den bare dukket opp. Mannen min mener at det er fordi jeg biter negler![]()
Det kan jo og være en grunn[emoji28] håpe det snur snart, vondt å være trøtt hele tiden!Nei, men jeg regner med at jeg mangler søvn ^^ Lillejenta våkner tidlig for tiden, og lillemor står opp tidlig og kommer inn til oss og holder hele huset våkent. Sukk![]()
Godt å finne sofaen kjenner jeg.
Vært en lang dag
Eller jobber vi?hihi
Med karri på? Det er digg det![]()
Jeg streiker ikke!
Sitter og vurderer hva dagens middag skal bli......
Det er vel ikke det at de ikke ønsker kontakt, de bare holder ikke kontakten. Litt sånn Ghosting. Bare lar være å gjøre noe. Svarer om de blir kontaktet, men det er det.
Er på vei hjem nå, da blir jeg vel mere aktiv kanskje ^^
Gjerne, men hvem kompenserer for lønna? Den trenger jeg nemlig. Tre unger trenger mye rart når vinter blir til vår.Jobber?![emoji33] det må dere slutte med!![emoji23]
Ja veldig god på slike dagerSofaen er god på slike dager som i dag. Lå langflat der selv etter at guttungen sovnet.
Tror det blir fisk idag!
Andre som skal ha fisk?torsk her!
Jobbet
Hyggelig å høre! [emoji173]️
Jeg bare elsker å kjøre bil med en vrælende baby!
Glemt av skravleteåden i dag[emoji33] har da vært innom forumet men ikke her noe særlig.
Vi skal selge huset, så trenger å rydde litt. Må sjekke prisen på chlas Ohlson. Mener den og kostet littEuropris har, men de koster over 200,-. Skulle hatt selv, men venter på tilbud![]()
Ja, det var fantastiskSå deilig
Meget mulig... Biter jeg og!