Heffalompenbaby
Elsker forumet
Tror det blir fisk idag! 
Andre som skal ha fisk?
torsk her!
Andre som skal ha fisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det blir fisk idag!
Andre som skal ha fisk?torsk her!
JobbetHva skjer her da??[emoji33]
Streiker dere jenter??
Ja, det var lite tvil når de først gjorde målinger. Jeg mistet 40% av synet fra januar til mars, så nå hadde de ikke annet valg. Går sakte men sikkert i riktig retning!Men så bra at det ble operasjon. Nå håper jeg at det hjelper deg.
Gikk trening bra?Jobb
Å rett hjem å få kengubarnet på trening
Ja for all del [emoji171] Alt annet enn bakover er bra. Må bare ha tid og tålmodighet, det er ikke gjort på et døgn, hehe.<3
Men framgang er framgang![]()
Vi koste oss! Kjente det godt på kroppen dagen etter, men det var verdt det. Fikk hentet meg inn igjen. Var en bra konsert [emoji5]Håper du får kost deg![]()
Hyggelig å høre! [emoji173]️Savnet deg også![emoji173]️
Takk for detGod morgen
Lykke til med møte og personalmøte.
Deilig! Det er lenge siden vi har hatt!Ble fiskesuppe her![]()
Hurra for detSnaaaart helg!!!![]()
Takk for detHa en fin dag på jobb og møter[emoji2]
Er opptattHva skjer her da??[emoji33]
Streiker dere jenter??
Ingen fisk herTror det blir fisk idag!
Andre som skal ha fisk?torsk her!
Det gjorde denGikk trening bra?
Godt å høre at det går i rett retning nå. Det er jo ikke bra å miste så mye av synetJa, det var lite tvil når de først gjorde målinger. Jeg mistet 40% av synet fra januar til mars, så nå hadde de ikke annet valg. Går sakte men sikkert i riktig retning!
Ikke her heller. Mannen laget pizza.Ingen fisk her
Ikke her heller. Mannen laget pizza.
Guttungen mener uka er helt forvridd.
Han har uteskole torsdager. Denne uken var det likevel i går.
Vi lager pizza på lørdager. Så gjorde vi ser i dag som burde vært fredag siden det var uteskole i går. Men det er fredag i morgen
Ja for all del [emoji171] Alt annet enn bakover er bra. Må bare ha tid og tålmodighet, det er ikke gjort på et døgn, hehe.