Ja er vel dessverre detEr heldig vis første gang han gjør noe sånn da... Men skolevegring er veldig normalt for denne gruppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er vel dessverre detEr heldig vis første gang han gjør noe sånn da... Men skolevegring er veldig normalt for denne gruppen.
45 dager som røykfri allerede gitt. Hvem skulle vel tro det [emoji38][emoji38][emoji4] Ikke min mann hvertfall eller slekt generelt. Godt man kan overraske noen da [emoji23]
Så dumt da. Håper det går bra med den syke.Men endte opp med å gå hjem til "sykt" barn...
Så dette nå. Det er jo skikkelig vanskelig å vite når det virkelig er noe.Poden følte seg ikke bra... Sliter litt om dagen. Diagnosen hans er veldig fremtredende. Kom hjem og da viste deg seg at alt bare var tull. Han hadde sagt han var dårlig fordi han ville være med meg og savnet meg sånn...
Ja. Eller "sykt" barn. Var ikke helt reelt desverre...
Men kommer til å gi beskjed til skolen.Ja er vel dessverre det
Ja, men er heldig vis første gang.Så dette nå. Det er jo skikkelig vanskelig å vite når det virkelig er noe.
HeheVært borte i den der selv i det siste!
Mandag morgen helst.![]()
Sikkert greit å vite , er nok vanskelig for de å allrid se hva som er riktig og ikkeMen kommer til å gi beskjed til skolen.
Heheher har han perioder der han er super avhengig av meg. Og sånn er det nå...
Så flink du er ! Jeg slutta fint i svangerskap og amming. Men starta etter det igjen jeg. Dum som jeg var. Menmen. Tok ett valg nå da [emoji847] Det går greit egentlig. Første uka var den verste.Vet hvor tøft det kan være, tror ratt jeg ikke hadde klart det hvis jeg ikke var gravid[emoji28] 3 år siden nå på 17. mai og jeg kjenner veldig på at jeg har lyst på røyk om dagen.
Takk [emoji8]Du er så flink![]()
Takk for i gårDet er jo så godt!
Fikk hentet to pakker og så hadde det kommet en o postkassa
Snart må jeg på biblioteket
Stemmer. Ble ikke tid idag da. Så får prøve igjen til helga.Er jo den perfekte unnskyldningen
Åh, skjønner..De bor ikke i Norge så det blir litt knotete.
Oj så lengeVi fikk pakke I dag vi og, har ventet på den siden påskaDet tok lang tid før den ble sendt, og deretter 3 1/2 uker før vi fikk den. Kjipe greier.
God ettermiddagGod ettermiddag![]()