Skravletråd April

45 dager som røykfri allerede gitt. Hvem skulle vel tro det [emoji38][emoji38][emoji4] Ikke min mann hvertfall eller slekt generelt. Godt man kan overraske noen da [emoji23]
Du er god![emoji123][emoji16]

Takk [emoji38][emoji38]
Vet hvor tøft det kan være, tror ratt jeg ikke hadde klart det hvis jeg ikke var gravid[emoji28] 3 år siden nå på 17. mai og jeg kjenner veldig på at jeg har lyst på røyk om dagen.

Gardermoen. En time til flyet.

Å skjedd noe?
Poden følte seg ikke bra... Sliter litt om dagen. Diagnosen hans er veldig fremtredende. Kom hjem og da viste deg seg at alt bare var tull. Han hadde sagt han var dårlig fordi han ville være med meg og savnet meg sånn...

Poden følte seg ikke bra... Sliter litt om dagen. Diagnosen hans er veldig fremtredende. Kom hjem og da viste deg seg at alt bare var tull. Han hadde sagt han var dårlig fordi han ville være med meg og savnet meg sånn...
Vanskelig å vite

Åh uff da, høres vanskelig ut

Back
Topp