Skravletråd April

Holder på med legging av yngste nå, og etter det skal jeg lage pannekaker :D
Må bare finne en oppskrift. Jeg fant en for en tid tilbake som var uten sukker, og den var kjempegod :D
Pannekaker er nice [emoji7] Allerede lagt meg gitt. Poppa meg noe smertestillende. Bedøvelsen etter tannlegen er borte. Og nå er hodepinen og vondten på plass. Så da tok jeg meg en tramadol heller og la meg i senga. Så jeg går for en veldig tidlig kveld i dag gitt. Venter vel mer eller mindre bare på eldste skal komme hjem fra speideren først. Som slutter nå. Må først sjekke hu kommer hel hjem før jeg slukner helt

Er så trøtt at jeg vurderer nesten å legge meg nå :o Lang og hektisk jobb dag var ikke mitt i blinken, med kvalme og trøtthet. Har nesten bare levd i sofaen etter jeg kom hjem :') er 6+4 i dag, så kjenner jeg gleder meg til 2. trimester og håper at ting blir litt bedre da :)

Er så trøtt at jeg vurderer nesten å legge meg nå :eek: Lang og hektisk jobb dag var ikke mitt i blinken, med kvalme og trøtthet. Har nesten bare levd i sofaen etter jeg kom hjem :') er 6+4 i dag, så kjenner jeg gleder meg til 2. trimester og håper at ting blir litt bedre da :)
Hvorfor ikke bare legge seg da ;)

God kveld! Hatt en bra dag?

Pannekaker er nice [emoji7] Allerede lagt meg gitt. Poppa meg noe smertestillende. Bedøvelsen etter tannlegen er borte. Og nå er hodepinen og vondten på plass. Så da tok jeg meg en tramadol heller og la meg i senga. Så jeg går for en veldig tidlig kveld i dag gitt. Venter vel mer eller mindre bare på eldste skal komme hjem fra speideren først. Som slutter nå. Må først sjekke hu kommer hel hjem før jeg slukner helt

Huff, god bedring ❤️

Er så trøtt at jeg vurderer nesten å legge meg nå :eek: Lang og hektisk jobb dag var ikke mitt i blinken, med kvalme og trøtthet. Har nesten bare levd i sofaen etter jeg kom hjem :') er 6+4 i dag, så kjenner jeg gleder meg til 2. trimester og håper at ting blir litt bedre da :)

Sov godt :)

Hehe[emoji6] kan jo bli koselig allikevel!
Jada, det er jo det på sitt vis.

Litt slitsomt for sånne som meg, både introvert og sær på mat, å ha Minglelunsj hvor det er stands fra alle mulige samarbeidspartnere også skal man smake på det de har med ett og hitt og slikt og sånn. Og mye rart. Og ikke minst kom jeg derfra med 3-4 poser med... Alt mulig rart av vareprøver og reklamer og sånn.

Back
Topp