Skravletråd April

God morgen! Brukt første timen av denne morningen (etter å ha sendt ungene ut av døren vell og merke) til å gå gjennom selvangivelsen. Ført på 2 punkt. Greit å få litt igjen.

Alltid kjekt å få igjen ja[emoji2]
 
God formiddag jenter [emoji4] Hva byr dagen på? Jeg har akkurat vært å tatt stingene i de 3 sårene etter operasjonen. Jeg synes det er ekkelt å ta sting [emoji85] I kveld skal jeg på konsert med søsteren min, spent på hvordan det blir.
Kos deg på konsert![emoji1]
 
Hyggelig å høre [emoji4] Etterhvert blir det nok jobb igjen. Jeg skal ha litt rehabilitering av gange og balanse i tiden fremover, og rett og slett hente meg inn. I starten av mai drar jeg til Spania, med noen forbehold. Ser frem til det!
Det tar vel litt tid og komme seg etter noe slikt vil jeg tro. Spania hørtes deilig ut[emoji4]
 
God formiddag jenter [emoji4] Hva byr dagen på? Jeg har akkurat vært å tatt stingene i de 3 sårene etter operasjonen. Jeg synes det er ekkelt å ta sting [emoji85] I kveld skal jeg på konsert med søsteren min, spent på hvordan det blir.
Hvilken konsert skal du på?
 
God kveld. Vært i dusjen etter en lang dag. Nettop gått lang tur med barn og hund. Deilig å sette seg etterpå.
 
Jeg har sovet til nå :p lenge siden jeg har vært så trøtt og tappet for energi :p
Nå blir det en dusj og litt husarbeide her, før jeg må ut å kjøpe noe middag :)
Hva med deg?
Så deilig da!
Hatt en bra dag med kafé, shopping og kurs.
 
Holder på med legging av yngste nå, og etter det skal jeg lage pannekaker :D
Må bare finne en oppskrift. Jeg fant en for en tid tilbake som var uten sukker, og den var kjempegod :D
 
Det burde jeg ha gjort og[emoji28] men har møtt ei venninne og trilla tur i dag.
Hehe, tror jeg ville bytta bort vindusvask og rydding jeg også [emoji23] Håper du har kost deg masse i dag [emoji4]
 
Back
Topp