Skravletråd April

God morgen! Brukt første timen av denne morningen (etter å ha sendt ungene ut av døren vell og merke) til å gå gjennom selvangivelsen. Ført på 2 punkt. Greit å få litt igjen.
 
God morgen! Brukt første timen av denne morningen (etter å ha sendt ungene ut av døren vell og merke) til å gå gjennom selvangivelsen. Ført på 2 punkt. Greit å få litt igjen.
Hørtes kjekkere ut det enn min. Er på vei til tannlegen gitt. [emoji15]

Menmen. Overlever jo. [emoji56][emoji23]
 
Hørtes kjekkere ut det enn min. Er på vei til tannlegen gitt. [emoji15]

Menmen. Overlever jo. [emoji56][emoji23]
Uff.. Tannlege er vondt for lommeboken. Burde tatt en tur jeg også snart. Trekt to visdomsjeksler.
 
Uff.. Tannlege er vondt for lommeboken. Burde tatt en tur jeg også snart. Trekt to visdomsjeksler.
Trekte en tann sist mnd. Så sa jeg kom ikke før neste mnd. Altså denne. Må jo ha råd gitt. Skal ikke trekke nå da. Gjerne rotfylle eller noe slikt. Usikker. Var en tann som hadde knukket. Men en 6 årsjeksel. Så vil beholde den gitt :)
 
Trekte en tann sist mnd. Så sa jeg kom ikke før neste mnd. Altså denne. Må jo ha råd gitt. Skal ikke trekke nå da. Gjerne rotfylle eller noe slikt. Usikker. Var en tann som hadde knukket. Men en 6 årsjeksel. Så vil beholde den gitt :)
Rotfylling var det siste jeg gjorde hos tannlegen... Usj..
 
God morgen! Brukt første timen av denne morningen (etter å ha sendt ungene ut av døren vell og merke) til å gå gjennom selvangivelsen. Ført på 2 punkt. Greit å få litt igjen.
Det burde jeg vel gjort. Den så rett ut på første forsøk.
 
Sitter i Oslo kongressenter og kjenner mest på at jeg rotet meg ikke til å få med meg noe å drikke til her jeg sitter og hører på. Men nok av pauser så det ordner seg nok.
 
Slapp å rotfylle. Men måtte ha fylling (?) Om det er det det heter. Gikk helt fint. Føler ikke halve fjeset gitt [emoji23] Var ikke så ille pris gitt. 1300 kr for herligheten. Levbart det [emoji847]

Så da kan man kjøre hjem igjen med god tann [emoji23] Takk [emoji8]
 
Hei[emoji171]
Så godt å høre at det har gått bra! Tenkt mye på deg. Håper virkelig du kan begynne å jobbe igjen snart, og at ting går riktig vei[emoji4]
Hyggelig å høre [emoji4] Etterhvert blir det nok jobb igjen. Jeg skal ha litt rehabilitering av gange og balanse i tiden fremover, og rett og slett hente meg inn. I starten av mai drar jeg til Spania, med noen forbehold. Ser frem til det!
 
God formiddag jenter [emoji4] Hva byr dagen på? Jeg har akkurat vært å tatt stingene i de 3 sårene etter operasjonen. Jeg synes det er ekkelt å ta sting [emoji85] I kveld skal jeg på konsert med søsteren min, spent på hvordan det blir.
 
Back
Topp