Skravletråd April

God bedring[emoji13]

Takk :) ble en tur på meg da. En god km tur som gjorde godt for kropp og sinn. Finvær og fuglekvitter gjør underverker :) selv om måsene kunne holdt kjeft da.
 
Skjønner :) lang dag i morgen du da?

Tja. Først der vi skal være med på som vel er til 15 eller 1530 tror jeg, (digert opplegg hvor mange av kundene våre er) så skal vi hjelpe til å rydde litt sammen til vi hentes av en buss kl 16 ca, som kjører oss til hotellet ved Gardermoen hvor vi på kvelden skal spise festmiddag, men med kristen arbeidsgiver og jeg er uansett avholds blir det ikke en fuktig aften. Og relativt rimelig tid i seng siden alle har stått opp grytidlig bortsett fra de som jobber i Oslo da.

Frokost må være spist før vi skal starte kursdag 8.30 på onsdag også går flyet hjem 1755
 
Stålsetting og forberedelser pågår.

Ikke aktuelt å stå opp klokka fire for å dusje, så jeg dusjet og vasket håret nå, så bare skyller jeg det kjapt i morgen (noe med å legge seg med vått hår som gir mye floker i mitt krølle-buste-hår-som-ikke-egentlig-kan-greies) og kler på meg klær jeg skal legge frem, sminker meg lett og legger det i kofferten som ellers er klar, og møter min kollega som kommer hit med en taxi ca 4.55

Kos deg masse på tur[emoji2]
 
Tja. Først der vi skal være med på som vel er til 15 eller 1530 tror jeg, (digert opplegg hvor mange av kundene våre er) så skal vi hjelpe til å rydde litt sammen til vi hentes av en buss kl 16 ca, som kjører oss til hotellet ved Gardermoen hvor vi på kvelden skal spise festmiddag, men med kristen arbeidsgiver og jeg er uansett avholds blir det ikke en fuktig aften. Og relativt rimelig tid i seng siden alle har stått opp grytidlig bortsett fra de som jobber i Oslo da.

Frokost må være spist før vi skal starte kursdag 8.30 på onsdag også går flyet hjem 1755
Må kose deg masse :)
 
Tja. Først der vi skal være med på som vel er til 15 eller 1530 tror jeg, (digert opplegg hvor mange av kundene våre er) så skal vi hjelpe til å rydde litt sammen til vi hentes av en buss kl 16 ca, som kjører oss til hotellet ved Gardermoen hvor vi på kvelden skal spise festmiddag, men med kristen arbeidsgiver og jeg er uansett avholds blir det ikke en fuktig aften. Og relativt rimelig tid i seng siden alle har stått opp grytidlig bortsett fra de som jobber i Oslo da.

Frokost må være spist før vi skal starte kursdag 8.30 på onsdag også går flyet hjem 1755
Kos deg på tur
 
Kos deg masse på tur[emoji2]

Minglelunsj med mange muligheter til å velge mat, oppgitt sjømat og nøtter på allergi/diett så jeg ikke ender med sjømatlunsj dagen etter heller. Eller til middag. Hotellfrokost på onsdag.

Tusen folk i morgen, bare oss drøyt 60 på onsdag.

Blir ikke så ille. Bare det å stå opp
 
Pc, med lader. Flybillett til meg og en kollega enda vi neppe trenger dem på papir. Litt snop og ei bok jeg ikke får tid til å lese.

Mobilllader. Både nødlader og vanlig. Toalettsaker. To kjoler siden jeg ikke klarer bestemme meg, rent undertøy og joggesko til onsdag (bruker svarte med halvøy hel i morgen) en ren topp også.

Ikke noe essensielt jeg har glemt da? Relativt klar for senga. Toalettmappen pakkes ferdig i morgen siden jeg må pusse tenner og sminke meg lett og fikse håret før jeg drar, jeg skaø jo være presentabel og trolig møte en kunde i løpet av dagen.
 
Back
Topp