Skravletråd April

Lurer på å gå en kort tur i dag, men usikker på om jeg bør siden bekkenet er på bærtur og verker nedover ytterside lår i kveld.
 
Da er jeg innkvartert i Molde :)
 
Stålsetting og forberedelser pågår.

Ikke aktuelt å stå opp klokka fire for å dusje, så jeg dusjet og vasket håret nå, så bare skyller jeg det kjapt i morgen (noe med å legge seg med vått hår som gir mye floker i mitt krølle-buste-hår-som-ikke-egentlig-kan-greies) og kler på meg klær jeg skal legge frem, sminker meg lett og legger det i kofferten som ellers er klar, og møter min kollega som kommer hit med en taxi ca 4.55
 
Lurer på å gå en kort tur i dag, men usikker på om jeg bør siden bekkenet er på bærtur og verker nedover ytterside lår i kveld.

Har du gode sko? Kan du gå i terreng? Hadde ikke gått tur på asfalt i alle fall.
 
Stålsetting og forberedelser pågår.

Ikke aktuelt å stå opp klokka fire for å dusje, så jeg dusjet og vasket håret nå, så bare skyller jeg det kjapt i morgen (noe med å legge seg med vått hår som gir mye floker i mitt krølle-buste-hår-som-ikke-egentlig-kan-greies) og kler på meg klær jeg skal legge frem, sminker meg lett og legger det i kofferten som ellers er klar, og møter min kollega som kommer hit med en taxi ca 4.55

Høres a aaaaltfor tidlig ut! Hvor lenge blir du borte?
 
Lille O har kanskje kolikk [emoji37] tips?
Gråter hver kveld fra 19-19.30 til 22-23 [emoji28]
 
Lille O har kanskje kolikk [emoji37] tips?
Gråter hver kveld fra 19-19.30 til 22-23 [emoji28]
Bit tenna sammen. Marker på en kalender når babyen er 12 uker. Be om avlastning, hold ut. Ikke bli gal. Det går over. Oftest innen tre mnd .

For all del, minifom kan hjelpe noen, å ikke drikke melk. Brus. Kaffe.

Jeg spiste tilslutt tørt brød med skinke og drakk vann. Og ammete som smakte høgg. Det som hjalp var desverre tid.
Min gråt mye av dagen ,men roet seg når vi trillet tur. Så det hendte vi trillet tur sent på kvelden også.
 
Back
Topp