Skravletråd April

Tja, altså jeg har tørketrommel også, og mye går der. Tørkeskapet fikk jeg av noen som skulle kaste det, og det brukes mye, men ofte uten strøm. Det er jo et tørkestativ også. Setter evt på varme en stund og åpner døra og slår av, men på en dag med mye vask er det genialt :) Når neste vask er ferdig er det meste tørt så det er plass til en vask til.

Høres så lettvint ut[emoji1]
Har to slike vingestativ på vaskerommet, men det tar så utrolig stor plass[emoji13]
 
Da er jeg straks klar til å komme meg ut av huset! Jeg skal ut på treningstur. Jeg kan ikke løpe/jogge, så jeg går i så kjapt tempo som mulig. I tillegg er det mange bakker her, så det blir en god økt :D
 
Da er jeg straks klar til å komme meg ut av huset! Jeg skal ut på treningstur. Jeg kan ikke løpe/jogge, så jeg går i så kjapt tempo som mulig. I tillegg er det mange bakker her, så det blir en god økt :D
Kos deg ;)
 
Nesten ferdigpakket til jeg drar i morgen.

Vet vet det ikke er riktig, og at det ikke kommer til å skje, men for øyeblikket viser kalenderen min ingen reiser etter denne før om et år, da skal jeg til Tromsø :P
 
Nesten ferdigpakket til jeg drar i morgen.

Vet vet det ikke er riktig, og at det ikke kommer til å skje, men for øyeblikket viser kalenderen min ingen reiser etter denne før om et år, da skal jeg til Tromsø :p
Det var vel litt optimistisk for din situasjon ja.

Jeg skaø pakke i morgen, tar med pc hjem fra jobb. Avreise tirsdag grytidlig .må avtale i morgen hvem jeg sitter på med og derved når han med taxien står utenfor her
 
Kan vel egentlig ikke klage :) hatt en herlig helg. Men litt slitsomt å være 30 uker på vei med 2. Føler meg større enn jeg var da jeg fødte sist gang.
Det er vel sånn rundt nå du reelt blir større enn fødeklare med bare en vel? Så ikke så rart det. Og ikke det minste rart du er sliten
 
Det er vel sånn rundt nå du reelt blir større enn fødeklare med bare en vel? Så ikke så rart det. Og ikke det minste rart du er sliten
Ja det er visst sånn det skal være. Så lenge kroppen ikke tror at barna er helt ferdige, så.skal jeg være fornøyd. Noen uker til hvertfall :)
 
Det var vel litt optimistisk for din situasjon ja.

Jeg skaø pakke i morgen, tar med pc hjem fra jobb. Avreise tirsdag grytidlig .må avtale i morgen hvem jeg sitter på med og derved når han med taxien står utenfor her
Det er veldig mye som skjer i mai, men det skal skje i Oslo så da slipper jeg å reise (heldigvis), ellers så blir det jo også 4 studie samlinger i løpet av det neste året, men vet ikke når enda.

Men blir nok en del turer til Bergen/Trondheim/Tromsø i tiden fremover.
 
Back
Topp