Skravletråd April

Jeg gjør det. Har det etter min mor og min søster. Det er supert for meg, for jeg er lett for stresset til å strikke om jeg kunne ha gjort noe annet. Kjører vi bil så kan jeg ikke gjøre noe som helst, så da kan jeg like gjerne strikke :)
Jeg hører lydbok, mekler med ungene, svarer på hvor langt det er igjen, distribuerer kjøregodt, mest til sjåføren, og fikser med mobilen, sender meldinger .svarer på mannens meldinger siden han kjører og planlegger neste stopp, og forbereder meg på å kjøre. Eller noe. Eller synger når lillemor nekter å høre lydbok.
 
Jeg er fornøyd! Lillemor skal få vasket gulvet selv i morgen. Og kanskje vinduene. Jeg ville helst ha vasket dem selv, men da jeg sa det ble lillemor snurt for det ville hun gjøre! ^^

Så artig at hun vil hjelpe til[emoji173]️
 
Jeg kommer meg ikke noe sted, for Lillejenta sitter fast i puppen! Fikk byttet pupp nå da, det er jo alltids noe. Problemet er at jeg må på do!
 
Vurderer tørkeskap[emoji38] putter du alt inn der?

Tja, altså jeg har tørketrommel også, og mye går der. Tørkeskapet fikk jeg av noen som skulle kaste det, og det brukes mye, men ofte uten strøm. Det er jo et tørkestativ også. Setter evt på varme en stund og åpner døra og slår av, men på en dag med mye vask er det genialt :) Når neste vask er ferdig er det meste tørt så det er plass til en vask til.
 
Back
Topp