Skravletråd April

3.5 mnd. Men hun er litt forkjøla så vet liksom grunnen det var skumlere sist når hun "bare" hadde feber.
Uansett grunn, helt små babyer med feber er IKKE gøy.
Det verste jeg var borti var når frøkna fikk vannkopper i en alder av 3 måneder.
Ryktene sier at når de får det så små får de ikke mye utslett og ikke feber, det merket vi ikke noe til
 
Så frustrerende[emoji20]
Vil tro dere gjør det som er best for dere! Stå på![emoji173]️
Prøver. Skjønner ikke hvorfor vi skal være de som må være igjen og få alt dette dritten slengt mot oss. Når alle andre har flyttet uten et pip. To av mine søsken flytta visselig nok til lier og sandvika de og i sin tid
 
Noen som ikke tok det så godt?
Noen venner som annonserte det. Ikke kjent for å være de mest seriøse men sant tenk om noen reagerer med mistro pga datoen idag og så er det sant.
 
La ut et bilde av den første tatoveringen jeg tok (og den var ikke liten) på FB 1. april.
Fikk en del "velkommen til klubben" og lignende, så påpekte en at det var første april....
Vel, jeg har denne tatoveringen fremdeles...

Hadde termin med Lille U 31. mars, og planlagt KS en uke før.
Sa ingenting om graviditeten på FB og hadde tenkt å introdusere har for verden første april, bare at han kom 1 uke før planlagt KS, og når det hadde gått noen dagen uten noe på FB om han fikk jeg en desperat telefon fra min beste venninne som lurte på om det var noe galt med han siden det ikke var kommet noe på FB, klarte ikke å holde det tilbake til første april etter det
 
Back
Topp