Når folk sier slik så er jeg fristet til å si: GOD NATT
^^
Problemet er vel at en blir kjappere gammel om en ikke tar vare på seg selv, så det kan nok være et godt råd likevel ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når folk sier slik så er jeg fristet til å si: GOD NATT
Det er kjedelig
Ja jeg pleier å gå med sånn duft-truseinnlegg så prompen skal lukte blomster. Har du ikke sett slike på eBay da??Pleier det som kommer ut vanligvis å lukte blomster hos deg altså?
Sant nok. Derfor jeg føler meg som en hundreåring hver gang jeg våkner^^
Problemet er vel at en blir kjappere gammel om en ikke tar vare på seg selv, så det kan nok være et godt råd likevel ^^
Jo, men har også spist så alt for, alt for mye i dag så hadde nok hatt godt av en tur
Ja jeg pleier å gå med sånn duft-truseinnlegg så prompen skal lukte blomster. Har du ikke sett slike på eBay da??
Sant nok. Derfor jeg føler meg som en hundreåring hver gang jeg våkner
Trenger, og trenger, hadde fint klart en tur, men familien min var ikke enig.Kjenne til den. Vi må lære oss å slappe av litt når vi kjenner at vi trenger det.
Trenger, og trenger, hadde fint klart en tur, men familien min var ikke enig.
Min eldste søster ga mannen streng beskjed om at jeg skulle sitte å drikke vin, ikke trene i kveld
Du kødder, fins det virkelig et marked for detJa jeg pleier å gå med sånn duft-truseinnlegg så prompen skal lukte blomster. Har du ikke sett slike på eBay da??
Hadde jeg vært like sta som jeg pleier, hadde jeg dratt ut, men orker ikke å være sta i kveldHaha ^^ Kjekt med litt mild tvang av og til ^^
Har verken hatt tid til å lure noen, eller bli lurtHar ikke lurt noen idag.. Liker ikke å bli lurt selv heller [emoji14]
Hvordan kan du anta det, du har jo aldri smakt maten min, etter hva du vet kan det hende den smaker helt for jævlig
Kanskje de bare er veldig høfligeTviler på at du hadde hatt middagsgjester om maten din smakte forferdelig[emoji23]
Hva har du servert? [emoji14]Kanskje de bare er veldig høflige [emoji14]
(Og i så fall har de lid ganske mye ut fra mengden de spiste [emoji14] )
Prøvd å blitt lurtHar ikke lurt noen idag.. Liker ikke å bli lurt selv heller [emoji14]
Klarte de det ikke?Prøvd å blitt lurt
Lammelår med hvitløk, rosmarin og timian stukket inn i dem.Hva har du servert? [emoji14]
NopeKlarte de det ikke?
Her har ingen prøvd engang.. Men så er jeg skeptisk til alt på denne datoen [emoji14]