Skravletråd April

Ahh... Godt .

For lite tid til middag. Så spiste rester nå.

I det vi satte oss til bordet og jeg drev og forsynte ungene sa mannen "spis fort .dere skal dra om 15 minutter og yngste må ha ny bleie før dere drar" Jahh... Det gir ikke mye tid til å nyte maten. Så godt at det ble litt rester så spiste jeg det til kveldsmat.
 
Noen dager går alt bare i ett, og når jeg først får tid til å komme inn for å si hallo til dere, er det egentlig på tide å si "god natt"
 
Mhm bruke til jobb. Husker ikke merke . På xxl . 15000 så ikke av de dyreste , men grei til mitt bruk . Trenger ikke sånn dyr modell som gubben :) spare parkeringspenger.
Høres jo greit ut det.
 
God morgen

Så sliten i kroppen!

Sov hele natta. La meg passe sent. Ingen veldige fysiske utfordringer i går, bar et par trommer, men dog.

Også så sliten i hele kroppen ??
 
God morgen

Så sliten i kroppen!

Sov hele natta. La meg passe sent. Ingen veldige fysiske utfordringer i går, bar et par trommer, men dog.

Også så sliten i hele kroppen ??

Er du sliten i hodet så kan det forplante seg til kroppen. Er det kanskje litt mye å gjøre for tiden?
 
Ungene har vekt meg et par ganger i natt. Jeg måtte på do, og på veien har jeg kræsjet inni et strykebord. Jeg husker ikke at jeg gjorde det, men jeg husker smellet da det traff gulvet. Jeg lot det bare ligge :p Temmelig trøtt og totalt bortevekk.
 
God morgen
Syk i dag også, lite søvn i natt og svømte nesten av på badet kl 4..
Så blir ny dag på sofaen
 
Er du sliten i hodet så kan det forplante seg til kroppen. Er det kanskje litt mye å gjøre for tiden?
På en måte, men egentlig ikke så stressa heller.

Men kjenner bein og hofter/bekken er sliten i dag .

Jaja .plassert på kontorstolen min for dagen nå
 
Back
Topp