Skravletråd April

Herregud så lei jeg er av jobb! Gleder meg til å bli gravid slik at jeg ser en permisjon i enden av tunnelen. Skulle ønske vi hadde like lett for det som mange andre som «plutselig» ble gravid uten å prøve [emoji15] Sorry, et lite hjertesukk fra meg i dag. Lei av jobb og lei av å prøve å smelle meg på tjukken [emoji53]
 
Aldri hørt om at jeg kunne få velferdspermisjon for slikt. Jeg får jo ikke det for å følge ungene til legen etc heller (men jeg får bruke sykt barn i timer da)

Her får vi velferd også når barn skal til lege[emoji4] mulig det er andre regler i staten?
 
Hadde han siste bare gått å lagt seg. Klage over han begynner bli småsyk kan han og er så sliten. Men å okkupere dataen og klage gjør han. Gå å legg deg mann! [emoji15][emoji23]

Bleh, ja da kan han like gjerne legge seg!
 
Herregud så lei jeg er av jobb! Gleder meg til å bli gravid slik at jeg ser en permisjon i enden av tunnelen. Skulle ønske vi hadde like lett for det som mange andre som «plutselig» ble gravid uten å prøve [emoji15] Sorry, et lite hjertesukk fra meg i dag. Lei av jobb og lei av å prøve å smelle meg på tjukken [emoji53]

Håper spiren snart sitter hos dere![emoji173]️
 
Herregud så lei jeg er av jobb! Gleder meg til å bli gravid slik at jeg ser en permisjon i enden av tunnelen. Skulle ønske vi hadde like lett for det som mange andre som «plutselig» ble gravid uten å prøve [emoji15] Sorry, et lite hjertesukk fra meg i dag. Lei av jobb og lei av å prøve å smelle meg på tjukken [emoji53]

Hvor lenge har dere prøvd?
 
Her får vi velferd også når barn skal til lege[emoji4] mulig det er andre regler i staten?
Jeg fikk også det i staten. Jeg får det ikke privat. Men nå bruker ikke vi 15 sykt barn dager hver, siden vi har mamma som kan ta en del feber-unger så lenge de ikke har omgangssyke. Så jeg tar av sykt barn timer når jeg følger dem hit og dit. Og det gjør vi en del av. Eldstemann venter jeg på innkalling til synskontroll på, han skulle vel igjen etter et år mener jeg de sa i mars i fjor.
Mellomste har time på barneklinikken pga forstoppelse i slutten av mai.
 
Back
Topp