Skravletråd April

Oj se her ja. Gøy med snø!
Lei ?
Er mer eller mindre bart på veiene og gangveiene så det går greit.
Er veldig stor forskjell her, og hvordan det er i Oslo hvor jeg jobber, der er det nesten ikke snø..
 
Er mer eller mindre bart på veiene og gangveiene så det går greit.
Er veldig stor forskjell her, og hvordan det er i Oslo hvor jeg jobber, der er det nesten ikke snø..
Når fremkommelighet er i orden så skaper det iallefall ikke noe mer kluss der.. merkelig hvor lokalt det kan være.
 
Spurte mannen som jobber med IT-support.

Det jeg spurte om var hva ville du gjøre dersom du hadde en bruker med en windowsmaskin fikk 3-4 blåskjermer på 20 minutter?

Det han svarte at det første han ville ha gjort var å nappe ut den ene minnebrikken for å se om det hjelper, dersom det gjøre det, kjøp ny minne brikke.
Hjelper det ikke, sett den inn igjen og napp ut den andre for å se om det hjelper, hjelper det, kjøp ny for å bytte den ut.
Fungerer ikke det, reinstaller...
Minnebrikke??

Videresender dette til mannen min. Som har vesentlig mer peil enn meg.
 
De kommer vel til pinse, og pinseliljer til sommeren :p
Noe sånn.

Her kommer våren nå ser der ut til. Mildt i dag, meldt regn i morgen, så mulig det er forsvarlig med sommerdekk på mandag likevel. Vi skal opp på fjellet på søndag, men bare kjøre på hovedveien opp, og inn på en parkeringsplass som er brøytet bar.

Får høre hva mannen vil, relativt travel helg
 
Stempler ut jeg, gonatt folkens :)
 
Noe sånn.

Her kommer våren nå ser der ut til. Mildt i dag, meldt regn i morgen, så mulig det er forsvarlig med sommerdekk på mandag likevel. Vi skal opp på fjellet på søndag, men bare kjøre på hovedveien opp, og inn på en parkeringsplass som er brøytet bar.

Får høre hva mannen vil, relativt travel helg
Vi kommer IKKE til å legge om i helgen.
Syns det ikke er forsvarlig
 
Back
Topp