Skravletråd April

OK, da går du ikke I ketose sånn ellers da. Da går det jo an :)
Pleier det, men har ikke den siste tiden siden har vært litt mye annet som har skjedd rundt meg så har ikke orket
 
Hvorfor MÅ jeg alltid missforstå mannen på den mest slitsom måten.

Er totalt utslitt, og begynner med maten til i kveld litt tidlig slik at det blir mindre stress.
Brått så kommer jeg på at jeg har glemt å sette deigen til nan-brød, små banner høyt, mannen spør hva det er, og jeg sier det.
Han sier det ikke er så farlig. Ok...
Jeg ser på klokken, den får akkurat tid til å heve lenge nok dersom jeg setter den nå, og jeg orker ikke å gå ned til butikken for å kjøpe nå, er som veldig sliten..

Selvfølgelig, det mannen egentlig mente var, helt greit, da blir det ikke nan-brød i kveld da...

Vel når står hvertfall deigen til heving

Jeg hadde sendt mannfolket i butikken[emoji12]
 
Blæ. Fire restarter på pc'n (blåskjerm) siden jeg slo den på for 20 minutter siden

Jeg har altså faktisk ikke fått gjort mer enn å logge på og åpne nettleser.

Mannen ser på den igjen. Men ny pc er ikke knakende utenkelig.
 
Blæ. Fire restarter på pc'n (blåskjerm) siden jeg slo den på for 20 minutter siden

Jeg har altså faktisk ikke fått gjort mer enn å logge på og åpne nettleser.

Mannen ser på den igjen. Men ny pc er ikke knakende utenkelig.
Prøvd å reinstalere den i tilfelle det bare er en software feil?
 
Blæ. Fire restarter på pc'n (blåskjerm) siden jeg slo den på for 20 minutter siden

Jeg har altså faktisk ikke fått gjort mer enn å logge på og åpne nettleser.

Mannen ser på den igjen. Men ny pc er ikke knakende utenkelig.
Spurte mannen som jobber med IT-support.

Det jeg spurte om var hva ville du gjøre dersom du hadde en bruker med en windowsmaskin fikk 3-4 blåskjermer på 20 minutter?

Det han svarte at det første han ville ha gjort var å nappe ut den ene minnebrikken for å se om det hjelper, dersom det gjøre det, kjøp ny minne brikke.
Hjelper det ikke, sett den inn igjen og napp ut den andre for å se om det hjelper, hjelper det, kjøp ny for å bytte den ut.
Fungerer ikke det, reinstaller...
 
Back
Topp