Skravletråd April

Jeg tenker vi begynner med helsesøster. Og skolen ang klassemiljø.

Tror jeg.

Skal snakke med mannen i kveld når vi ikke har små øre rundt oss.

Viktig å passe på så han ikke utvikler spiseforstyrrelse...[emoji20] veien dit er kort når han har slike tanker!

Klassemiljø er jo årsaken til hvordan det har blitt, så lurt å røske tak i det også[emoji4]

Sender dere en varm klem[emoji173]️ og krysser alt jeg har for at disse vonde tankene hos ham forsvinner!
 
Det er snø på gresset. Men ikke på veien. Bare i skyggen, og parkeringen på jobb, der er det mye snø og glatt. Men det meldes mildere vær. Kanskje snart vår

Kanskje. Vi skal viss få en kald uke nå framover. Kjenner at jeg ikke er superfornøyd med det.
 
Jeg er skikkelig sulten, men har liksom ikke lyst på noe. Tanken på brød byr meg imot. Jeg har allerede spist yoghurt I dag. Har ikke knekkebrød. En liten bolle havregrøt kanskje? Må bare ta oppvaskmaskinen først og fylle i på nytt. Innen jeg er ferdig med det har vel Lillejenta våknet tenker jeg, eller kanskje hun venter til jeg har satt meg ned med maten slik hun hat gjort de siste kveldene.
 
Jeg er skikkelig sulten, men har liksom ikke lyst på noe. Tanken på brød byr meg imot. Jeg har allerede spist yoghurt I dag. Har ikke knekkebrød. En liten bolle havregrøt kanskje? Må bare ta oppvaskmaskinen først og fylle i på nytt. Innen jeg er ferdig med det har vel Lillejenta våknet tenker jeg, eller kanskje hun venter til jeg har satt meg ned med maten slik hun hat gjort de siste kveldene.
Sulten her også, ikke spist siden 11.30
 
Back
Topp