4-5år. Virker som selskaps ballen starter ved 4 år i barnehagen hennes. KoseligHei og hå
Kor gamle er dei unge håpefulle? Har ikkje begynt med sånt endå, eldste er ikkje gammal nok til å forstå konseptet endå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4-5år. Virker som selskaps ballen starter ved 4 år i barnehagen hennes. KoseligHei og hå
Kor gamle er dei unge håpefulle? Har ikkje begynt med sånt endå, eldste er ikkje gammal nok til å forstå konseptet endå![]()
Jeg signerer gjerne [emoji1]Tror mange kommer til å signere denne![]()
Tja ser ut som vi dropper tv kveld. Etter to netter uten søvn. Har gått tilbake til sover baby så må vi også soveNoe spennende på tv i kveld? Planer om sofatid her![]()
Nei. Da er det ikke vits helt enda. Eldste sykler ganske godt. Så ser knærne hennes når helst opp til styret nåDet trenger min også
Men han kan jo ikke sykle... Og tørr derfor ikke større sykkel
Den var kuuulTrultemor-buksedress frå Klompelompe. Med ei ekstra lomme frampå, eldste eeelsker lommer! Og sjølvsagt Frost-knapper![]()
[emoji23][emoji23] Her regner det nå [emoji87]Kjenner at jeg gleder meg.
Skuler på haglebygen
Vi hadde bare 4-5 gjester når de ble 4-5 år4-5år. Virker som selskaps ballen starter ved 4 år i barnehagen hennes. Koseligmen kanskje enda koseligere med litt ferre
![]()
Så godt ut. Kos dere [emoji169]Så var det mat.
![]()
Fin gjeng det12 stk![]()
Smakte også helt fantastiskDet så godt ut!
Ikke vanlig her hbvertfallOj, det hørtes heftig ut ja. Men trodde foreldrene brukte å bli med på bursdagen når de er så små jeg...
[emoji23][emoji39] Laks er så godt [emoji169][emoji169]Samme her. Så klager ikke. I verste fall kan jeg alltid smelle sammen en laksefile på grillen om jeg er lei pølsemaset![]()
Hvordan gikk det med deg. Venta på de resultatene...jeg klarte spørsmålene med glans men rota med brettaNå begynte visst Lost in timeFlere som spiller i kveld?
![]()
Kos dere [emoji1]Klær hengt opp å nå skal jeg se pelikanrapporten
For all del, greit det. Men da må en gi beskjed. Hadde halvparten vert slik, hadde jeg ikke fått gjort noeKan hende de vet det går bra etterhvert og derfor pusher barna litt
Tja wheat tror jegHvor shopper du mest da?![]()
Hvor små er de? [emoji1]God kveld
Overlevde selskapet idag. Men tror jeg setter en stopp for 12 stk i bursdags selskap når de er så småhektisk
![]()
Gass her i gården for alle penga. Men er småbarns her lager vi leirbålApropo grill: vanlig eller gass? Hva liker dere best?
denFor all del, greit det. Men da må en gi beskjed. Hadde halvparten vert slik, hadde jeg ikke fått gjort noe![]()
Det skal vi ha i morgen [emoji56][emoji56]Lammestek [emoji813]red
Skulle egentlig ha det i påsken, men ble ikke noe av. Men det er godt![]()