God kveld
Overlevde selskapet idag. Men tror jeg setter en stopp for 12 stk i bursdags selskap når de er så små
hektisk
Overlevde selskapet idag. Men tror jeg setter en stopp for 12 stk i bursdags selskap når de er så små
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DVD er greit iblant, er ein del filmer eg liker som eg ikkje finner på strømmetenesterSer man virkelig på DVD enda?? Har ikke DVD spiller engang jeg..
God kveld til deg også.God kveld [emoji5]
Tanken som tellerTamara gadd ikke... Bare later som [emoji23] [emoji1]
LammestekJa, veldig god mat! Lammestek med tilbehør. Vi skulle jo være hjemme [emoji85] Men får ta det i morgen. Lille fikk lekt litt med kusine, og sover som en stein.

Rolig her. Så du klarer nok holde tempo på pc...Fort gjort
Jeg er pålogget via pc for første gan på leeeenge...og det går ikke fort!?![]()
Hørtes koselig utDro brått på besøk, og fikk middag så da ble det dårlig med skravling gitt.
Hvor gamle var de?God kveld
Overlevde selskapet idag. Men tror jeg setter en stopp for 12 stk i bursdags selskap når de er så småhektisk
![]()
Vi har slett ikke kontroll på altGodt å høre at det ikke bare er oss som ikke har full kontroll og orden på alt![]()
Hehe når er det det?Er jo ikke ferdig ennå[emoji6]
Det var veldig koselig [emoji5] Hatt en bra dag?Hørtes koselig ut
Vurderer om jeg tror pc eller app er mest tungvindt i kveld..Er også på PC, og må oppdatere etter hvert innlegg jeg skriver, for da kommer det bare sånn varsel om flere innlegg... Selv om det ikke alltid er nye innlegg..
God kveld [emoji5] Så bra du overlevde! Blir mye å holde orden på kanskje? Hvor lenge varte det?God kveld
Overlevde selskapet idag. Men tror jeg setter en stopp for 12 stk i bursdags selskap når de er så småhektisk
![]()
Ja som regel på nett jeg shopperSå deiligHar du shoppa på nett?
Hvilken farge?[emoji4]
Jaa, supergodt. Og med stekte søtpoteter til. Mett enda [emoji14]Lammestek [emoji813]red
Skulle egentlig ha det i påsken, men ble ikke noe av. Men det er godt![]()
Hvor mange var dere?God kveld
![]()
Er jo innmari praktisk detJa som regel på nett jeg shopper
Hei og håGod kveld
![]()