Nei, hallo! Er jo kvalitetsfilmer på TV! "Tvillinger" med Arnold Schwarzenegger og Danny Devito [emoji23] Nei, eg har ikkje fjernkontrollen no [emoji14]Lørdag er dårlig TV-dag[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hallo! Er jo kvalitetsfilmer på TV! "Tvillinger" med Arnold Schwarzenegger og Danny Devito [emoji23] Nei, eg har ikkje fjernkontrollen no [emoji14]Lørdag er dårlig TV-dag[emoji849]
Er også på PC, og må oppdatere etter hvert innlegg jeg skriver, for da kommer det bare sånn varsel om flere innlegg... Selv om det ikke alltid er nye innlegg..Fort gjort
Jeg er pålogget via pc for første gan på leeeenge...og det går ikke fort!?![]()
Smak: kull. Men gass er meir praktisk for oss, så det har blitt det dei siste åraApropo grill: vanlig eller gass? Hva liker dere best?
Takketakk [emoji173]️Så nydelig![emoji7]
Så koselig daDro brått på besøk, og fikk middag så da ble det dårlig med skravling gitt.
Bra dag?God kveld!![]()
Viss du føler deg 80 ....så kanskje se på fødselsår i steden?¿Så da er jeg 80 da altså??
God kveld til deg også.God kveld [emoji5]
Må nok detSå dumt
Jeg må vel ta her selv da
Samme her. Så klager ikke. I verste fall kan jeg alltid smelle sammen en laksefile på grillen om jeg er lei pølsemasetHørtes mye bedre ut. Menmen [emoji14] Kan ikke få alt en vil heller. Jeg bestemmer strengt talt majoriteten av middagene
Stakk ut ein tur! Med 10 m måleband og notatblokk. Planlegger forstøtningsmur i hagen som skal støtte opp parkeringsområdet vårt, og som me ein gang skal bygge garasje på! Så måtte måle litt. Prosjekt "forvandle grushaug til grønn hage" er i gang [emoji14]Forsvant alle?!?![emoji31]
Ja, veldig god mat! Lammestek med tilbehør. Vi skulle jo være hjemme [emoji85] Men får ta det i morgen. Lille fikk lekt litt med kusine, og sover som en stein.Så koselig daFikk du servert noe godt da?
![]()
Ooh, nam namSå var det mat.
![]()
Så deiligDa var sommergarderoben til kb helt i boks, hurra
Lurte litt på det sammeInnen når?