>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja [emoji7] Var så fint vær. Måtte benytte oss litt da. Gjør magene klar til 17.mai [emoji7][emoji23]Mmm...nam!![emoji7] iiiissss!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja [emoji7] Var så fint vær. Måtte benytte oss litt da. Gjør magene klar til 17.mai [emoji7][emoji23]Mmm...nam!![emoji7] iiiissss!!!!
Mangler ca 10 cm på bolen. Hurra snart i mål med den. Så begynne på ermer
Raska på. Dere mangler over 300 innlegg enda..![]()
God kveldGod kveld![]()
Storm er alltid så pessimistiske! Heia Yr!! [emoji14]Heia yr![emoji23]
Maser ikke... [emoji23][emoji23] bare... bare... litt da ! [emoji16][emoji16]Jada masa, vi holder på![emoji23]
Høres koselig ut [emoji1]Tror det blir fjordland biffgryte her til kveldsmatvært ute og laga pølser på stormkjøkken i dag
![]()
Får gjort masse når man ser på tv gittHer går det unna![emoji1]
Jeg skrev vel innen jeg kom hjem i kveld. Er hjemme nå. Men kan godt gå meg en tur hvis det hjelper [emoji23] [emoji23]Innen når?
Gratla med ny mobil. Samsung regner jeg med?Mobil og dimpa poser![]()
Så deiligVi har startet grillsesongen[emoji173]️
En laaaang tur daJeg skrev vel innen jeg kom hjem i kveld. Er hjemme nå. Men kan godt gå meg en tur hvis det hjelper [emoji23] [emoji23]
Hva er isrekorden på 17 mai??Ja [emoji7] Var så fint vær. Måtte benytte oss litt da. Gjør magene klar til 17.mai [emoji7][emoji23]
Hva handler den om?Da løp unga opp i 2etasje for film og lørdagssnop.
Mens jeg og mannen koser oss med film nede. Fun with Dick and Jane. Veldig morsom [emoji7][emoji23][emoji23]
Korleis har dagen vore?God kveld
I går! [emoji23]Når er deadline??[emoji1]
Yr stemmer best syntes jeg.Storm er alltid så pessimistiske! Heia Yr!! [emoji14]