Skravletråd april

Kjenner jeg har litt lyst til å utfordre dere til å skrive 500 innlegg i denne tråden frem til jeg sjekker den når jeg kommer hjem i kveld :P Just for fun selvsagt, siden det har vært så stille her i det siste. Kanskje jeg til og med linker til en ny butikk som det er premie fra i topp 100 mai, hvis dere klarer 500 innegg :) ( altså, premien er der uansett, men hintet får dere om dere klarer 500 innlegg. ) Noen med?? :)

Jepp, jeg er med!![emoji1][emoji1]

Ja det er kjedelig mat.... blir også fort lei men gubben og L blir tydelig vis ikke leie... så i dag blir det hjemmelaget pizza
Hørtes mye bedre ut. Menmen [emoji14] Kan ikke få alt en vil heller. Jeg bestemmer strengt talt majoriteten av middagene

Mannen så på den relativt intense haglebygen og værmeldingen for i morgen, og besluttet at å legge om dekk (og sikkert tømme komposten) passet bedre i morgen

.derved vet jeg ikke helt hva vi skal i dag. Rydde og vaske hus, er jo alltid relevant..

Her har jeg også ryddet og vasket idag[emoji2]
Og sådd frø, blomster og ruccolasalat[emoji2]

God formiddag jenter.
Har akkurat kjørt eldste til et speider arrangement.
Kan sitte ned litt nå før jeg skal kjøre frøkna i bursdag, og hente eldste på vei hjem.
Bursdagen er inne i Oslo og står mellom følgende mens frøkna er i bursdagen
1. Sitte og skravle med andre foreldere
2. Kjøre opp på Sognsvann og ta en 2-3 runder
3. Dra ned på Spikersuppa og få med meg litt av dette turban arrangementet

Hva valgte du?[emoji2]

Back
Topp