Skravletråd april

Æsj, så kjedelig da ☹ Dog godt at du har fått hjelp. Men migrene kan være tøft har jeg hørt. De trodde jeg kunne ha det først, men ble utelukket etter prøving av medisiner og det at jeg har hodepine i forskjellig grad hele tiden. Kom plutselig, for et par måneder siden. Typisk. Er kjipt med sånt man kan arve. Moren til samboer har migrene, og ser hun blir veldig dårlig noenganger.

Usj ja.

Tenker at alt som foregår i hodet er skummelt og vondt egentlig. Overtenker litt jeg. Har en dum tendens til det. Men migrenemedisin fungerer heldigvis her :)

Vondt når det bare dukker opp uten forvarsel. Burde ikke være lov!

Usj ja.

Tenker at alt som foregår i hodet er skummelt og vondt egentlig. Overtenker litt jeg. Har en dum tendens til det. Men migrenemedisin fungerer heldigvis her :)

Vondt når det bare dukker opp uten forvarsel. Burde ikke være lov!

Ja, enig med deg i det. Jeg er i all hovedsak en avslappet person, men det er jo ikke noe ålreit å vite at jeg har noe i hodet som ikke skal være der. Det er godt medisinene virker, men aldri ålreit å ha vondt i hodet uansett. Man blir så slått ut.

Ja, enig med deg i det. Jeg er i all hovedsak en avslappet person, men det er jo ikke noe ålreit å vite at jeg har noe i hodet som ikke skal være der. Det er godt medisinene virker, men aldri ålreit å ha vondt i hodet uansett. Man blir så slått ut.
Nei. Når man går uten å vite, er det det verste da :( Håper tiden frem til da går raskt

Minuset med å være våken om natta og ingenting skjer verken her eller der, det er at ebay sover ikke.... Bestilt litt småting til strikkedilla mi sånn helt plutselig [emoji87][emoji23]

Så bra. Gøy når det ordner seg raskt :)
Det er ikke før i mai da. Legen hadde ikke ledige timer før 4.5 faktisk.

Men det er greit, ikke noe som haster
Og mai er det da snart.

Minuset med å være våken om natta og ingenting skjer verken her eller der, det er at ebay sover ikke.... Bestilt litt småting til strikkedilla mi sånn helt plutselig [emoji87][emoji23]
Hva da?

Jeg har bestilt masse blyantkvessere og penner og sånt dill til "hver familie leverer 5-10 gevinster til 10-15 kroner"

Litt for sent til danseforestilling neste uke. Og en del av det er for sent til 17. Mai også men men.

Hva da?

Jeg har bestilt masse blyantkvessere og penner og sånt dill til "hver familie leverer 5-10 gevinster til 10-15 kroner"

Litt for sent til danseforestilling neste uke. Og en del av det er for sent til 17. Mai også men men.
Ble ett lettere målebånd, rundpinne 4.5 mm 40 cm. Rundpinne 4.5 mm 80 cm. Strømpepinne 4.5 mm 15 cm. Og noen sånne "sikkerhetsnåler" greier. Og nålemåler. Har noen nåler jeg ikke vet hvor store er [emoji14] Haha Kosta jo 5 kr for en slik linjalgreie.
En 3 meters lang ladekabel til mobilen.

Hva da?

Veldig greit å bruke ebay til slikt da. Har selv laga liste til pakkeleker. Må bare huske å bestille alt i god tid før jula [emoji23]

Back
Topp