Skravletråd april

Juhu! Da var vi kommet i hus i nye huset :D Stor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake :D

Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller? :D
Gratulerer så masse [emoji169]

Serrasalmus! Nå har l virkelig tatt seg ut hos HS. Stikker avgårde tre ganger. Ruver og klarer på alt.... satt pent da han fikk sprøyta sa ikke et ord.

Men griner når når jeg skal ta på bodyen og skoene

Med en gang vi er ute av HS er han like snill og skravlete... *facepalm*

Hjemme igjen. Får Mat og sier pent "natta " som betyr at nå vil jeg sove..... legger han og han sovner uten en lyd ..

* ler*

Jeg slet med det samme i natt [emoji85] Han måtte legge seg på sofaen. Appen er så rar, får ikke varsler.
Den varslinga stoler jeg ikke på nei. [emoji14]

Jeg lå på sofaen jeg. Men hadde så hodepine at jeg sovna jo aldri. Men når unga gikk på skolen så slukna jeg. Våkna nettopp [emoji14] Hodet durer enda da. :(

Jeg gjorde det med en sykhus time jeg fikk. Opprinnelig ventetid på 13 mnder. Gikk ned til 7 etter den telefonen ;)
Ja, det hjelper ofte å mase litt [emoji5] Snakket med de nå, og de skulle ringe om det kom avbestilling. Hun oppfordret til å ta kontakt med fastlege/legevakt om jeg må tyne meg gjennom dagene, fordi de kan da konferere med vakthavende nevrolog og vurdere om det bør utredes mer akutt.

Jeg vet ikke, er det som stresser meg litt. Jeg vet de skal ta en vurdering av bildene, men ikke mer enn det. Migrene, bihuler etc. er utelukket, og jeg blir heller verre enn bedre. Har og synsforstyrrelser, så synes egentlig det er veldig ekkelt. Utredning blir det uansett. Men fy så lange dagene blir når man helst skulle funnet ut av det i går.
Oj da! Skjønner godt du blir stressa da :( Håper dagene går raskt og at du får svar. Må være slitsomt å gå slik ♡ Stor klem ♡

Jeg har vært flink jente og bestilt time til celleprøve. (og da ordner jeg så jeg får satt inn spiral også)

Må bare flytte den. For det gikk opp for meg at 20 minutter mellom timen til mellomste er ferdig og timen min begynner går ikke, når jeg skal levere henne i bhg i mellomtiden. Sånn 12-13 minutters kjøring unna legen. Pluss gå til og fra bilen etc

Den varslinga stoler jeg ikke på nei. [emoji14]

Jeg lå på sofaen jeg. Men hadde så hodepine at jeg sovna jo aldri. Men når unga gikk på skolen så slukna jeg. Våkna nettopp [emoji14] Hodet durer enda da. :(

Haha, når jeg logger inn på pc så har jeg varsler flere måneder tilbake hvor jeg ikke har svart folk [emoji12]

Sofaen kan være deilig. Men jeg ammer litt på natt, så enklest å hive han ut på stua [emoji85] Det er fælt med hodepine [emoji20] Ta smertestillende å forsøke å sove litt til?

Håper du får god hjelp. Vet hvordan det er dessverre :(
Så nettopp du skrev at du slet med hodepine du også. Har du fått sjekket det?

Får god hjelp føler jeg, er bare redd de skal konkludere med å gjøre inngrep. Da slipper de narkose, for da svimer jeg nok av helt av meg selv.

Jeg har vært flink jente og bestilt time til celleprøve. (og da ordner jeg så jeg får satt inn spiral også)

Må bare flytte den. For det gikk opp for meg at 20 minutter mellom timen til mellomste er ferdig og timen min begynner går ikke, når jeg skal levere henne i bhg i mellomtiden. Sånn 12-13 minutters kjøring unna legen. Pluss gå til og fra bilen etc
Nei det går ikke [emoji14]

Haha, når jeg logger inn på pc så har jeg varsler flere måneder tilbake hvor jeg ikke har svart folk [emoji12]

Sofaen kan være deilig. Men jeg ammer litt på natt, så enklest å hive han ut på stua [emoji85] Det er fælt med hodepine [emoji20] Ta smertestillende å forsøke å sove litt til?
Om jeg sover mer nå, kan jeg glemme å sove i natt [emoji87] Så får ta litt mer smertestillende også går det nok greit. Unga kommer hjem snart fra skolen også.

Ja har sett jeg har MYE gjennom dataen. Men går sjelden eller aldri på dataen. Syns den er så tungvint [emoji23]

Så nettopp du skrev at du slet med hodepine du også. Har du fått sjekket det?

Får god hjelp føler jeg, er bare redd de skal konkludere med å gjøre inngrep. Da slipper de narkose, for da svimer jeg nok av helt av meg selv.
Ja. Har vært gjennom 1 år allerede hos nevrolog faktisk. Men det er migrene her og kronisk hodepine. Så bare fått en haug med smertestillende og slikt noe. Fyll ut skjema og vurder dine egne smerter. Mamma har migrene, så de mener det er arva fra hu. Takk mamma [emoji23]

Ja. Har vært gjennom 1 år allerede hos nevrolog faktisk. Men det er migrene her og kronisk hodepine. Så bare fått en haug med smertestillende og slikt noe. Fyll ut skjema og vurder dine egne smerter. Mamma har migrene, så de mener det er arva fra hu. Takk mamma [emoji23]

Æsj, så kjedelig da ☹ Dog godt at du har fått hjelp. Men migrene kan være tøft har jeg hørt. De trodde jeg kunne ha det først, men ble utelukket etter prøving av medisiner og det at jeg har hodepine i forskjellig grad hele tiden. Kom plutselig, for et par måneder siden. Typisk. Er kjipt med sånt man kan arve. Moren til samboer har migrene, og ser hun blir veldig dårlig noenganger.

Juhu! Da var vi kommet i hus i nye huset :D Stor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake :D

Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller? :D
Så bra da

Back
Topp