Skravletråd april

Skal de ta biopsi av cysten da?
Skjønner godt at det ikke er noe godt å vente på slike ting.
Jeg vet ikke, er det som stresser meg litt. Jeg vet de skal ta en vurdering av bildene, men ikke mer enn det. Migrene, bihuler etc. er utelukket, og jeg blir heller verre enn bedre. Har og synsforstyrrelser, så synes egentlig det er veldig ekkelt. Utredning blir det uansett. Men fy så lange dagene blir når man helst skulle funnet ut av det i går.

Jeg vet ikke, er det som stresser meg litt. Jeg vet de skal ta en vurdering av bildene, men ikke mer enn det. Migrene, bihuler etc. er utelukket, og jeg blir heller verre enn bedre. Har og synsforstyrrelser, så synes egentlig det er veldig ekkelt. Utredning blir det uansett. Men fy så lange dagene blir når man helst skulle funnet ut av det i går.
Huff, så skummelt[emoji26] Sender deg en klem oppi det hele[emoji173]

Rart at du ikke får hastetime når det går ut over synet også.
Kanskje du kan ringe nevrologen og si at du kan komme på kort varsel om de får noen avbestillinger.

Rart at du ikke får hastetime når det går ut over synet også.
Kanskje du kan ringe nevrologen og si at du kan komme på kort varsel om de får noen avbestillinger.
Nå vet jeg ikke hva som er vanlig da, var opptil 26 ukers ventetid på sykehuset [emoji85] Så jeg anså det som rask time med 18 dager venting. Men er en jeg kjenner og, som sa samme som deg. Det ble notert synsforstyrrelser i henvisningen også. Tenkte å ringe de som du sier. Jeg bor også nærme sykehuset, så kan nesten møte opp på timen. Kunne blitt gal av mindre.

Du er heldig som har den muligheten[emoji1]
Ja. Det vet jeg.

Det koster, men vi er heldige som har mulighet til å prioritere det.

Nettopp tilbake fra en halvannen times lang trilletur i strålende vær. Det er jo helt fantastisk

Nå vet jeg ikke hva som er vanlig da, var opptil 26 ukers ventetid på sykehuset [emoji85] Så jeg anså det som rask time med 18 dager venting. Men er en jeg kjenner og, som sa samme som deg. Det ble notert synsforstyrrelser i henvisningen også. Tenkte å ringe de som du sier. Jeg bor også nærme sykehuset, så kan nesten møte opp på timen. Kunne blitt gal av mindre.
Jeg gjorde det med en sykhus time jeg fikk. Opprinnelig ventetid på 13 mnder. Gikk ned til 7 etter den telefonen ;)

Juhu! Da var vi kommet i hus i nye huset :D Stor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake :D

Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller? :D
Gratulerer!

Jeg har alltid hatt ganske mye selvironi.
Problemet er at jeg har det meste av livet har hatt ganske dårlig selvtillit.
Delvis på grunn av sjefen på jobben, og delvis på grunn av jentene jeg skravler med her inne er det noe jeg har lagt bak meg.
Nå er jeg meg selv, og ikke redd for hva andre tenker om det.
Selvironien seirer.
Å gå med en gedigen elefant på hodet, dersom det faller meg inn å gjøre, er en side av meg ganske få viste om tidligere, men de som kjenner meg veldig godt kjenner godt til. Jeg er liksom litt "sprø" til sinns.

Er en veldig stor befrielse å tørre og gi totalt faen i hva andre tenker, ikke være redd for å skille seg ut, men heller gjøre det for å se andres reaksjon.
Det er genialt når man kommer seg til det punktet i livet. Godt å ha både sjef og venner uansett media som gmhjelper deg mellom slike ting:)

Det lille jeg vet om deg, så er du en inspirasjon både på det ene og andre planet. :)

Jeg har Alltid vært sprø og livlig med folk jeg kjenner godt men jeg har alltid vært vanskelig å bli kjent med om man ikke klarerer å henge med i svingene.

Som bestekompisen min sier. Kjenner du henne ikke er hun en grå og kjedelig mus som helst er alene . Kjenner du henne vil du heller lure på hva hun ha fått i seg i dag... ( glemmer alltid de rosa pillene med elefant mønster på morningen. )

hadde en 10 års periode som jeg virkelig hadde dårlig selvtillit... men alt i alt. Nå bryr jeg meg lite. Rensket venne lista for tullinger og funnet meg godt i rede [emoji14]

Blir klønete....[emoji13] først 2 mil til legevakt, deretter 4 mil til sykehus med røntgen.. Blir jo dyrt også!
Jeg har fått noen gode tips av en sykepleier her inne, så følger de i natt[emoji4] så drar jeg inn i morgen tidlig..
Hvordan gikk natten m?

Back
Topp