God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
God bedringBle til å ha guttungen hjemme her. Hadde svak feber. Mannen er hjemme slik at jeg får godt på kurs
Jo takk. Aldri hatt så vondt i hodet :O De tok mr, funnet en cyste som de tror kan gi symptomer, så fikk heldigvis rask time. Synes det er kjipt... Men vente og grue seg er verst!Usj. God bedring. Hodepine er verste sorten.
God morgen![]()
Oops, slikt er kjedelig[emoji85]Laget mat til kb
Fikk opp kb
Pakket sekken hans
Ser på ukeplanen , ups planleggingsdag...
Diverse treninger, jobb og hagearbeid.
Thats it![]()
Ikke jeg. Noen kjørte i
For han hverfall
Jo takk. Aldri hatt så vondt i hodet :O De tok mr, funnet en cyste som de tror kan gi symptomer, så fikk heldigvis rask time. Synes det er kjipt... Men vente og grue seg er verst!
Jeg vet ikke, er det som stresser meg litt. Jeg vet de skal ta en vurdering av bildene, men ikke mer enn det. Migrene, bihuler etc. er utelukket, og jeg blir heller verre enn bedre. Har og synsforstyrrelser, så synes egentlig det er veldig ekkelt. Utredning blir det uansett. Men fy så lange dagene blir når man helst skulle funnet ut av det i går.Skal de ta biopsi av cysten da?
Skjønner godt at det ikke er noe godt å vente på slike ting.
Huff, så skummelt[emoji26] Sender deg en klem oppi det hele[emoji173]Jeg vet ikke, er det som stresser meg litt. Jeg vet de skal ta en vurdering av bildene, men ikke mer enn det. Migrene, bihuler etc. er utelukket, og jeg blir heller verre enn bedre. Har og synsforstyrrelser, så synes egentlig det er veldig ekkelt. Utredning blir det uansett. Men fy så lange dagene blir når man helst skulle funnet ut av det i går.
Rart at du ikke får hastetime når det går ut over synet også.Jeg vet ikke, er det som stresser meg litt. Jeg vet de skal ta en vurdering av bildene, men ikke mer enn det. Migrene, bihuler etc. er utelukket, og jeg blir heller verre enn bedre. Har og synsforstyrrelser, så synes egentlig det er veldig ekkelt. Utredning blir det uansett. Men fy så lange dagene blir når man helst skulle funnet ut av det i går.
Nå vet jeg ikke hva som er vanlig da, var opptil 26 ukers ventetid på sykehuset [emoji85] Så jeg anså det som rask time med 18 dager venting. Men er en jeg kjenner og, som sa samme som deg. Det ble notert synsforstyrrelser i henvisningen også. Tenkte å ringe de som du sier. Jeg bor også nærme sykehuset, så kan nesten møte opp på timen. Kunne blitt gal av mindre.Rart at du ikke får hastetime når det går ut over synet også.
Kanskje du kan ringe nevrologen og si at du kan komme på kort varsel om de får noen avbestillinger.
Ordner seg [emoji171] Tusen takk [emoji5]Huff, så skummelt[emoji26] Sender deg en klem oppi det hele[emoji173]
God dagGod dag til deg[emoji1] hva gjør du?
Ja. Det vet jeg.Du er heldig som har den muligheten[emoji1]
Jeg gjorde det med en sykhus time jeg fikk. Opprinnelig ventetid på 13 mnder. Gikk ned til 7 etter den telefonenNå vet jeg ikke hva som er vanlig da, var opptil 26 ukers ventetid på sykehuset [emoji85] Så jeg anså det som rask time med 18 dager venting. Men er en jeg kjenner og, som sa samme som deg. Det ble notert synsforstyrrelser i henvisningen også. Tenkte å ringe de som du sier. Jeg bor også nærme sykehuset, så kan nesten møte opp på timen. Kunne blitt gal av mindre.
Gratulerer!Juhu! Da var vi kommet i hus i nye husetStor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake
![]()
Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller?![]()
Det er genialt når man kommer seg til det punktet i livet. Godt å ha både sjef og venner uansett media som gmhjelper deg mellom slike tingJeg har alltid hatt ganske mye selvironi.
Problemet er at jeg har det meste av livet har hatt ganske dårlig selvtillit.
Delvis på grunn av sjefen på jobben, og delvis på grunn av jentene jeg skravler med her inne er det noe jeg har lagt bak meg.
Nå er jeg meg selv, og ikke redd for hva andre tenker om det.
Selvironien seirer.
Å gå med en gedigen elefant på hodet, dersom det faller meg inn å gjøre, er en side av meg ganske få viste om tidligere, men de som kjenner meg veldig godt kjenner godt til. Jeg er liksom litt "sprø" til sinns.
Er en veldig stor befrielse å tørre og gi totalt faen i hva andre tenker, ikke være redd for å skille seg ut, men heller gjøre det for å se andres reaksjon.
Hvordan gikk natten m?Blir klønete....[emoji13] først 2 mil til legevakt, deretter 4 mil til sykehus med røntgen.. Blir jo dyrt også!
Jeg har fått noen gode tips av en sykepleier her inne, så følger de i natt[emoji4] så drar jeg inn i morgen tidlig..