Du skal på jobb?For han hverfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal på jobb?For han hverfall
SÅ DEILIG. GratulererJuhu! Da var vi kommet i hus i nye husetStor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake
Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller?![]()
Har ikke spist frokost en gang i dag... hmmm...Snart lunch. Sulten som en ulv![]()
Det er jo om å gjøre å støtte opp rundt det som skjer lokalt, er det ikke?Er det noen som går på de kampene fortsatt altså
Hei ! Kjekt å se deg!Juhu! Da var vi kommet i hus i nye husetStor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake
Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller?![]()
Påsken har vert bra. Ble ikke noe fjellet på oss. Men derimot mye hagearbeidTakk for det
Hatt en bra påske?
haha. Hjemme idag du da kanskje?Har ikke spist frokost en gang i dag... hmmm...
Vi går på hver kampDet er jo om å gjøre å støtte opp rundt det som skjer lokalt, er det ikke?
Jeg går for ungenes skyld, ikke min egen iallefall. Synd ikke flere stiller opp...
God bedring til gutten. Og lykke til på kursBle til å ha guttungen hjemme her. Hadde svak feber. Mannen er hjemme slik at jeg får godt på kurs
Jeg slet med det samme i natt [emoji85] Han måtte legge seg på sofaen. Appen er så rar, får ikke varsler.Er jo forsåvidt våken. Får ikke sove. Mannen snorker. Så glor på Ringenes Herre nå og håper jeg sovner på sofaen i det minste.
God morgen. Påsken har vært bra for det meste [emoji5] Hva med deg?God morgen allesammen. Har alle hatt en god påske???
Har rettogslett ikke hatt tid til bv jeg![]()
Er inne i en venteperiode, så håper bare uka går fort! Jeg er helt slått ut av hodepine siste tiden, skal til nevrolog om 10 dager. Ingen store planer, orker ikke så mye.Skal dere noe spennende denne uken da?
Hatt en flott påske, med snille barn og mye tid til hagearbeidGod morgen. Påsken har vært bra for det meste [emoji5] Hva med deg?
Ikke hatt særlig med tid selv.
Usj. God bedring. Hodepine er verste sorten.Er inne i en venteperiode, så håper bare uka går fort! Jeg er helt slått ut av hodepine siste tiden, skal til nevrolog om 10 dager. Ingen store planer, orker ikke så mye.
Jeg får og dårlig samvittighet av slikt, selvom jeg er skikkelig dårlig. Men helsa først frøken.Ikke noe spennende denne uka nei. Har ikke sovet i natt pga hodepine og en mann som snorker. Siste gang jeg så på mobilen for å se klokka var den plutselig halv 6 liksom... Så fått maks en times søvn. Hodet sprenger, jeg klargjør barn. Og når de er borte på den jobben, ringer jeg å sier jeg ikke kommer i dag. Hodet sprenger for mye i dag rett og slettHeldigvis at jeg går på AAP og at de vet at det kan forekomme
Men får så dårlig samvittighet jeg
![]()
Åh [emoji85]Laget mat til kb
Fikk opp kb
Pakket sekken hans
Ser på ukeplanen , ups planleggingsdag...