Skravletråd april

Juhu! Da var vi kommet i hus i nye huset :D Stor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake :D

Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller? :D
SÅ DEILIG. Gratulerer ;)

Tilbake til hverdag og det kalde nord etter ei kjempefin uke på østlandet :)

Hopper bukk over de siste ørten sidene i tråden da, så håper ikke noe for dramatisk har skjedd som man burde få med seg?

Ble til å ha guttungen hjemme her. Hadde svak feber. Mannen er hjemme slik at jeg får godt på kurs

Juhu! Da var vi kommet i hus i nye huset :D Stor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake :D

Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller? :D
Hei ! Kjekt å se deg! :) jeg kommer gjerne;):)

Er jo forsåvidt våken. Får ikke sove. Mannen snorker. Så glor på Ringenes Herre nå og håper jeg sovner på sofaen i det minste.
Jeg slet med det samme i natt [emoji85] Han måtte legge seg på sofaen. Appen er så rar, får ikke varsler.

Ikke noe spennende denne uka nei. Har ikke sovet i natt pga hodepine og en mann som snorker. Siste gang jeg så på mobilen for å se klokka var den plutselig halv 6 liksom... Så fått maks en times søvn. Hodet sprenger, jeg klargjør barn. Og når de er borte på den jobben, ringer jeg å sier jeg ikke kommer i dag. Hodet sprenger for mye i dag rett og slett :( Heldigvis at jeg går på AAP og at de vet at det kan forekomme :( Men får så dårlig samvittighet jeg :(
Jeg får og dårlig samvittighet av slikt, selvom jeg er skikkelig dårlig. Men helsa først frøken.

Back
Topp