Skravletråd april

Kvarter utført

Naturlige oppgaver som likevel ikke kan overses før jeg setter meg ned er vaskemaskinen som er ferdig, det i tørkeskap som må ned for å få henge opp vasken
Og de sikkert tre maskinene som ligger i en haug og venter på bretting...

Kribler i fingrene etter å komme og brette tøyet ditt![emoji1]

Virkelig stolt av Lille U nå :)

Vi hadde familieselskap i dag, og en av de som var på besøk er spesialist på små barn, og gjør en del tester på barn i alderen rundt 3 år.
Hun ble ekstremt imponert over Lille U.
Et barn på 2 år og 1 måned skal ikke klare så store puslespill som han klarer, skjønne forskjellen på brikkene i midten, kantene og hjørnene (som han gjør), eller klare å sitte konsentrert over puslespillet så lenge han kan av gangen.
Han har også en veldig god grov og fin motorikk.

Så gøy å få skryt av hjerteknuseren sin![emoji1][emoji7]

Da var klær lagt sammen
Begynt å rydde bad oppe
Så må klær henges opp når maskinen er ferdig

Masse lykke til med prosjekt opprydding![emoji1] sikker på dere klarer det fint før svigermor kommer!
Tja. Gjesterommet trenger nok tiden. Til å bli sånn at hun kan sove der. Ryddig blir det ikke i denne omgang. Men litt etter litt...

Resten av huset... Joda. Forbedringer blir det nå dag for dag håper jeg. Ingen av oss trives med så rotete som det har blitt.

Tja. Gjesterommet trenger nok tiden. Til å bli sånn at hun kan sove der. Ryddig blir det ikke i denne omgang. Men litt etter litt...

Resten av huset... Joda. Forbedringer blir det nå dag for dag håper jeg. Ingen av oss trives med så rotete som det har blitt.

Da er det flott dere tar tak i det![emoji4]

Back
Topp