Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Guri for en travel påske. Ikke hatt sjanse til å være her inne så veldig mye kjenner jeg.
Også å lære meg å strikke attpåtil da. Har jo ikke armer tilgjengelig til å taste da [emoji23] Jeg er ferdig med bolen og arm 1. Skal begynne på arm 2 tenkte jeg nå
I går var jeg og mannen ute. Fikk hjorteskank, veldig godt gitt [emoji7] Noe alkohol ble det også ja [emoji87] Men jeg slutta 2330. Da fikk jeg så hodepine at jeg reiste hjem, så fikk mannen komme hjem når han ville. Jeg tok følge med 2 andre jenter hjem uansett![]()
Får ringe farmora mi og spørre om jeg skal hente unga. Blåste 0 allerede kl 6 i morges og blåser selvsagt enda 0 nå da [emoji23] Har dobbelsjekka![]()
Ha en fin dag alle![]()
Lykke til. Håper det ikke er så ille, men høres ikke bra ut.
Middagen har putra på ovnen i en god time allerde men skal stå lenge enda. I dag lager jeg Sosakjøtt/kjøtt i mørke fra grunnen. Jeg benytter påska til til lage tradisjonsrike middager vi ikke har så ofte.
Det lukter godt. Men mellomste sliter veldig med å tygge og svelge oksekjøtt så planen er at det skal koke lenge så det er supermørt.
Hodet ee bedre nå jaSå koselig med en kveld ute[emoji1]
Håper hodet er bedre nå?
Lykke til
På vei hjem
Får se om steinsenteret er åpent
Hodet ee bedre nå jaHeldigvis. Har vært å henta minste. Så vi ser nå på skjønnheten og udyret [emoji7] Eldste ble igjen hos oldemora til i morgen. Blir rolig. Så jeg strikker [emoji23] Greit hva man kan gjøre gitt. Og denne gang med de der pinnene kjenner jeg at jeg var blitt mer flink [emoji14] Øvelse gjør mester gjentar jeg ofte [emoji23][emoji87]
Har du hatt ei fin helg? [emoji1]
Bra med null bruddTakk, gikk fint[emoji2] ingen brudd, men må gå på krykker noen uker..
Takk for detGod tur hjem[emoji2]
Flink du er med strikking![emoji1]
Helga har vært fint fram til igår[emoji23] et spensthopp ødela beinet og har tilbrakt dagen idag på sykehus[emoji849] men heldigvis ikke noe brudd..
Det ble godt, på tross av en liten blemme. Skulle ha pepper i sausen og drysset i kanel. Ikke så mye da, kjente på lukta at det var feil. Maten luktet litt kanel. Men smakte ikke særlig av detAldri smakt det jeg[emoji4]
Flink du er!
Bra det ikke var brudd. Men hørtes fortsatt ikke godt utTakk, gikk fint[emoji2] ingen brudd, men må gå på krykker noen uker..
Bra med null brudd
Auch daHørtes ikke godt ut. Revet sener eller noe slikt da?
God bedring!
Det ble godt, på tross av en liten blemme. Skulle ha pepper i sausen og drysset i kanel. Ikke så mye da, kjente på lukta at det var feil. Maten luktet litt kanel. Men smakte ikke særlig av det
Kanel på oksekjøtt er liksom litt.... Feil.
Ja, heldigvisHehe, bra det ikke satte særlig smak[emoji12]
Bra det ikke var brudd. Men hørtes fortsatt ikke godt ut
Det er det selv om deet tar tid ellers også daGreit å slippe det[emoji12]