Skravletråd april

God morgen. Guri for en travel påske. Ikke hatt sjanse til å være her inne så veldig mye kjenner jeg.

Også å lære meg å strikke attpåtil da. Har jo ikke armer tilgjengelig til å taste da [emoji23] Jeg er ferdig med bolen og arm 1. Skal begynne på arm 2 tenkte jeg nå :D

I går var jeg og mannen ute. Fikk hjorteskank, veldig godt gitt [emoji7] Noe alkohol ble det også ja [emoji87] Men jeg slutta 2330. Da fikk jeg så hodepine at jeg reiste hjem, så fikk mannen komme hjem når han ville. Jeg tok følge med 2 andre jenter hjem uansett :)

Får ringe farmora mi og spørre om jeg skal hente unga. Blåste 0 allerede kl 6 i morges og blåser selvsagt enda 0 nå da [emoji23] Har dobbelsjekka :)

Ha en fin dag alle :)

Så koselig med en kveld ute[emoji1]
Håper hodet er bedre nå?

Middagen har putra på ovnen i en god time allerde men skal stå lenge enda. I dag lager jeg Sosakjøtt/kjøtt i mørke fra grunnen. Jeg benytter påska til til lage tradisjonsrike middager vi ikke har så ofte.

Det lukter godt. Men mellomste sliter veldig med å tygge og svelge oksekjøtt så planen er at det skal koke lenge så det er supermørt.

Aldri smakt det jeg[emoji4]
Flink du er!

Så koselig med en kveld ute[emoji1]
Håper hodet er bedre nå?
Hodet ee bedre nå ja :) Heldigvis. Har vært å henta minste. Så vi ser nå på skjønnheten og udyret [emoji7] Eldste ble igjen hos oldemora til i morgen. Blir rolig. Så jeg strikker [emoji23] Greit hva man kan gjøre gitt. Og denne gang med de der pinnene kjenner jeg at jeg var blitt mer flink [emoji14] Øvelse gjør mester gjentar jeg ofte [emoji23][emoji87]

Har du hatt ei fin helg? [emoji1]

Hodet ee bedre nå ja :) Heldigvis. Har vært å henta minste. Så vi ser nå på skjønnheten og udyret [emoji7] Eldste ble igjen hos oldemora til i morgen. Blir rolig. Så jeg strikker [emoji23] Greit hva man kan gjøre gitt. Og denne gang med de der pinnene kjenner jeg at jeg var blitt mer flink [emoji14] Øvelse gjør mester gjentar jeg ofte [emoji23][emoji87]

Har du hatt ei fin helg? [emoji1]

Flink du er med strikking![emoji1]
Helga har vært fint fram til igår[emoji23] et spensthopp ødela beinet og har tilbrakt dagen idag på sykehus[emoji849] men heldigvis ikke noe brudd..

Flink du er med strikking![emoji1]
Helga har vært fint fram til igår[emoji23] et spensthopp ødela beinet og har tilbrakt dagen idag på sykehus[emoji849] men heldigvis ikke noe brudd..

Auch da :( Hørtes ikke godt ut. Revet sener eller noe slikt da? :o

God bedring!

Aldri smakt det jeg[emoji4]
Flink du er!
Det ble godt, på tross av en liten blemme. Skulle ha pepper i sausen og drysset i kanel. Ikke så mye da, kjente på lukta at det var feil. Maten luktet litt kanel. Men smakte ikke særlig av det

Kanel på oksekjøtt er liksom litt.... Feil.

Det ble godt, på tross av en liten blemme. Skulle ha pepper i sausen og drysset i kanel. Ikke så mye da, kjente på lukta at det var feil. Maten luktet litt kanel. Men smakte ikke særlig av det

Kanel på oksekjøtt er liksom litt.... Feil.

Hehe, bra det ikke satte særlig smak[emoji12]

Back
Topp