Skravletråd april

Ja du sier noe :) :Heartred

Enn så lenge tar jeg det ganske piano, mens typen allerede er ganske stressa i forhold til redebygging og få på plass det praktiske.

Det er jo en del ting å få på plass. Med flytting i samme slengen er det jo enda mer

Vi disser på dissestativet

Og på bikkedissa (vippehuske?)

Men vi husker da mye fra egen barndom. Som at vi disset :)
Vi dessa vi, å disse er å snakke nedsettende om, å desse gjør man på dessestativet.
Eller humpedessa.

Vi dessa vi, å disse er å snakke nedsettende om, å desse gjør man på dessestativet.
Eller humpedessa.

SÅNN dissing finnes også ja. Vi kan både disse og disse og huske ;)

Regner med du har termin i september. Så da har dere god tid på dere til redebygging:)
Det er jo en del ting å få på plass. Med flytting i samme slengen er det jo enda mer
Jepp, termin september. Jeg tror vi kommer i mål jeg, akkurat nå er det ikke så mye jeg kan gjøre, annet enn å smøre meg med tålmodighet og få tatt OUL :)

Trenger man vintersko på østlandet/innlandet om dagen? Noen som vet? (Akershus + Hedmark)

Får så motstridende beskjeder fra folk, tviler på at det blir mye trasking i marka, men trenger fortsatt å kunne gå litt tur og sånt.
Nei virkelig ikke

Hahaha noen lever med deg i mange tiår. Har ennå noen sanger som jeg lever ungdommen omigjen * ler så jeg ruller*
Tarzan and jane med toybox er en slik en [emoji23][emoji23]

Eller humpedessa.
Samme her med å disse. Da snakker man ned til en eller om en.

Reila er å disse/huske her da.
Vippå er vippehuske.

Også satt man i bilen og venta på mamma hos legen :) Greit å oppdatere meg her inne da [emoji23]

Jaja helt slått utt. Spiren har jobbet hardt i magen siden jeg sto opp kl 0430 i dag.

Kjenner at det blir godt å ha pappa hjemme i uka som kommer...

Badeland frister mer og mer da kroppen verker etter varmebehandling..

Hvilket badeland bruker dere?[emoji2] det hørtes deilig ut!

Har to store barn som trolig trenger goretex joggesko nå. Hennes vet jeg er for små. Hans tror jeg også er det. De vokser jo en del i løpet av "cherrox-sesongen". Eldstemann oppdaget seriøst nå i slutten av mars vinterskoene vi kjøpte til ham i høst. Ubrukt. Han har brukt dem nå da... Men gått i "vinterstøvlene" hele vinteren... En liten ulempe at vogna er parkert forran skohylla... Sko i bruk står rundt i gangen, men vintersko sto pent parkert...

Samme som her[emoji23] sko man ikke ser umiddelbart blir ikke brukt...[emoji849]

Back
Topp