Skravletråd april

For et flott tiltak![emoji2] og moro for barna!
Krysser fingre for runderekord![emoji1]
Får håpe det. Hu ble så imponert når hu så hu hadde 3 sponsorer nå [emoji14] Alt jeg ordner for hu. Spurte svigerfar også. Men han svarte aldri. Bare mumla. Menmen. Hver sitt valg :D

Vi må jo støtte opp om en god sak[emoji1]
Blir vel vanskelig å ta igjen de på topp, men alle monner drar![emoji12]
De på topp stemmer jo alle på. De vant nylig NM også [emoji14] Niesa mi går der ser du. Men jeg stemmer på Sara [emoji23] Tenker 1.plassen klarer seg fint gitt uten meg

Det er fredag i dag :D Jeg er trøtt som fy. Minste hadde nok sittet nede å spilt i 30 minutter i natt. Kunne nettbrettbatteriprosenten avsløre.

Gjett om hu var i svima når jeg vekka hu ja... Eldste også. Hu mest pga svømming i går kveld da.

Nå er de kledde og har spist. Jeg skal legge meg noen timer etter de er gått til skolen. Kl 13 må mamma være hos legen. Hu svimler visst så masse. Så jeg tilbydde meg å kjøre hu da. Syns ikke hu skal kjøre noen plass uten litt hjelp.

Eldste skal løpe for en god sak. Spennende å se hvor mye de klarer å samle inn da :)

Ha en fin dag. I tilfelle jeg sovner kjapt [emoji23]

Ikke noe bedre her. Mannen sto opø for å gå på jobb. Da satt minste nede på nettbrett. Gudene vet hvor lenge hu har vært våken. Så kom hu inn til meg bare for å vekke meg og si hu la seg i si seng.

Men skal prøve sove litt til. Ikke lyst til å våkne nå gitt [emoji87]
Må opp nå jeg

Det er fredag i dag :D Jeg er trøtt som fy. Minste hadde nok sittet nede å spilt i 30 minutter i natt. Kunne nettbrettbatteriprosenten avsløre.

Gjett om hu var i svima når jeg vekka hu ja... Eldste også. Hu mest pga svømming i går kveld da.

Nå er de kledde og har spist. Jeg skal legge meg noen timer etter de er gått til skolen. Kl 13 må mamma være hos legen. Hu svimler visst så masse. Så jeg tilbydde meg å kjøre hu da. Syns ikke hu skal kjøre noen plass uten litt hjelp.

Eldste skal løpe for en god sak. Spennende å se hvor mye de klarer å samle inn da :)

Ha en fin dag. I tilfelle jeg sovner kjapt [emoji23]
Hurra for fredag

Back
Topp