Skravletråd april

Uff ja [emoji23][emoji23] Og verste er at når man er på do, ønsker man bare at det er rolig og null mas.
Haha.. Lenge siden jeg opolevde å få fred på do[emoji6] Alltid ekstra mye som skal fortelles til mamma gjennom dodøra[emoji23][emoji23]

Du vet du er trøtt når du etter å ha hentet barna i barnehagen møter mannen ved bilen.
Småprater litt, jeg nevner blant annet at vi trenger mer løk til middagen.
En liten stund senere sovner jeg (mannen kjører).
Jeg våkner i garasjen av at frøkna åpner bildøren min fra utsiden og siden jeg lener meg til døren holder på å falle ut.
På fanget mitt ligger en 2-pk med løk.
Jeg sier takk til mannen at han husket på det (han pleier å glemme slikt) hvorpå han sien at jeg var inne og handlet.
Svarer bare "haha morroklumpen".
Når jeg står og lager middag begynner det å demre for meg, mannen har faktisk rett, det var jeg som gikk i butikken

Du vet du er trøtt når du etter å ha hentet barna i barnehagen møter mannen ved bilen.
Småprater litt, jeg nevner blant annet at vi trenger mer løk til middagen.
En liten stund senere sovner jeg (mannen kjører).
Jeg våkner i garasjen av at frøkna åpner bildøren min fra utsiden og siden jeg lener meg til døren holder på å falle ut.
På fanget mitt ligger en 2-pk med løk.
Jeg sier takk til mannen at han husket på det (han pleier å glemme slikt) hvorpå han sien at jeg var inne og handlet.
Svarer bare "haha morroklumpen".
Når jeg står og lager middag begynner det å demre for meg, mannen har faktisk rett, det var jeg som gikk i butikken
Oj... kanskje du bør gå å legge deg litt?

Har en ganske nedslitt en 3 minutters gåtur unna. Men siden fantungen er flink å bare vandre, stoler jeg ikke på hu alene [emoji14]

Prøvde med dugnad på den for noen år siden. Vi stilte tom gravemaskin. Men fy så mange late naboer som lata som de ikke var hjemme. De lå å sola seg. Kunne i det minste reist avgårde og ikke vært synlige.

De har selv unger som leker der da. Syns det var litt lavmål

Det er frekt synes jeg![emoji849]
Hvorfor ikke være med å bidra til felleskapet?! Jeg hadde vært flau....[emoji35]

Mannen snorker så jævlig at han har funnet ut han bør slanke seg litt. Så nå ror han hver kveld en time. Og spiser/drikker sunt. Flink da :D Gjenstår å se hvor lenge han holder ut da.

Jeg skal piske han til å ro hvertfall daglig [emoji14]

Så flink han er da[emoji2]

Godt å sette seg ned
Jobb
Dro å hentet resten av bord
Dro å hentet pakke
Tok på hlretelefoner å gikk tur i skogen

Nå hvile

Haha.. Lenge siden jeg opolevde å få fred på do[emoji6] Alltid ekstra mye som skal fortelles til mamma gjennom dodøra[emoji23][emoji23]
Hahahaha [emoji23] Så en video av ei. Der sto både barn og dyr utafor døra og prøvde å bryte seg inn [emoji23]

God morgen alle sammen. Jeg var ikke sen i seng, jeg sovna raskt. Mannen snorka nesten ikke i det hele tatt i går [emoji7]

Unger kler seg nå og jeg ligger på sofaen og gjesper. Så utrolig trøtt da. Jobb i dag :) Så er det påskeferie. Også avklart den delen med nav så da er alt i orden for de alle :D Gleder meg til å sove igjen. Allerede [emoji23]

God påskeferie heldige duuu![emoji1][emoji1]

Det er frekt synes jeg![emoji849]
Hvorfor ikke være med å bidra til felleskapet?! Jeg hadde vært flau....[emoji35]
Ikke sant. Hadde vært dritflau jeg også. Hadde i det minste hatt vett nok til å reise bort den dagen da [emoji87] Om man absolutt ikke ville vært med liksom.

Men er jo kjekt for barna å ha en lekeplass. Som er fin og hel. Fikk nå tatt masse ugress, malt i fine farger og fiksa benker og reiler (disser?). Og grilla sammen med de som ble med :)

Back
Topp