>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nå kom eldste og ei venninne også [emoji14] Så de leker og jeg henger her og tenker at 13 minutter til vi skal hjem. Jeg fryser [emoji23]Kos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kom eldste og ei venninne også [emoji14] Så de leker og jeg henger her og tenker at 13 minutter til vi skal hjem. Jeg fryser [emoji23]Kos dere
Oh så gøy. GrattisKjøpt meg hagebord i dag,fikk med halvparten hjem så må hente resten i morgen
Kaldt?Nå kom eldste og ei venninne også [emoji14] Så de leker og jeg henger her og tenker at 13 minutter til vi skal hjem. Jeg fryser [emoji23]
TakktakkOh så gøy. Grattis![]()
Var ganske kaldt ja. Men klokka 19 går vi hjem. Spise kveldsmat og gjøre klar for seng daKaldt?
Akkurat spist middqg her
Kb har sendt besøket hjem så.nå er detbare oss
Gratulerer med detJeg fikk innlegg 1000 her![]()
Legges de samtidig?Var ganske kaldt ja. Men klokka 19 går vi hjem. Spise kveldsmat og gjøre klar for seng da![]()
Grattis med detJeg fikk innlegg 1000 her![]()
Nja. Ikke helt. De legger seg samtidig, men eldste leser 45 minutter før hu legger seg. Minsta sovner tvertLegges de samtidig?
Hihi takkGrattis med det
Får ikke sett noeVis vedlegget 222761 sånt bord har jeg kjøpt
Bildet ser jeg ikke.Jeg lover dere, dette er bare en stabel, ikke noe annet [emoji14]
![]()
Kommer bare til et innlogningsvindue når jeg går på den linken, jeg
Er snabel, ja, men ligner også på en annen type "snabel" som ikke sitter i fjeset på en elefantBildet ser jeg ikke.
Men stabel? Eller snabel? Tekst videre tydet på det.
.;-)
Så rartFår ikke sett noe
Tror det har begynt litt her også nå, ser noen grene som så vidt rører på seg
Ah skjønnerNja. Ikke helt. De legger seg samtidig, men eldste leser 45 minutter før hu legger seg. Minsta sovner tvert![]()